- Cykliczne generowanie raportów i ich analiza zgodnie z ustalonym terminarzem;
- Bieżące raportowanie błędów w danych oraz monitorowanie statusu ich naprawiania;
- Monitorowanie wybranych wskaźników oraz procesów, w szczególności w zakresie wynikającym z obowiązujących procedur;
- Prowadzenie analizy ilościowej i jakościowej danych przetwarzanych w systemach;
- Identyfikacja obszarów wymagających poprawy jakości danych;
- Współpraca ze wszystkimi Działami Spółki.
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 2 lata doświadczenia w Obsłudze Klienta lub 2 lata w obszarze raportowania i analizy danych;
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- Mile widziana znajomość SQL;
- Preferowana znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.