Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: GDD/263/08/2017
Główne zadania:
• obsługa systemów bezpieczeństwa w szczególności monitorowania i utrzymania systemów technicznych
• praca z systemami, urządzeniami teleinformatycznymi
• obsługa systemów alarmowych, kontroli dostępu i telewizji dozorowej
Oczekujemy:
• wykształcenia minimum średniego
• znajomości problematyki bezpieczeństwa w szczególności monitorowania systemów technicznych
• biegłej znajomości obsługi komputera, umiejętności pracy z systemami, urządzeniami teleinformatycznymi
• doświadczenia w zakresie obsługi systemów alarmowych i telewizji dozorowanej stosowanej w bankach
• dyspozycyjności, gotowości do pracy zmianowej
• dobrej organizacji pracy
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.