Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- ma wykształcenie kierunkowe: finanse, ekonomia, rachunkowość lub w trakcie studiów
- posiada doświadczenie na stanowisku związanym z obszarem windykacji Klienta Biznesowego
- posiada umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobrze organizuje sobie pracę
- cechuje się asertywnością, dokładnością, skrupulatnością w wykonywaniu powierzonych zadań
- potrafi osiągać założone cele
- dobra znajomość zasad dotyczących rachunkowości
- dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excela)
- monitorowaniu płatności i stanu zadłużenia portfela nieterminowego
- negocjacjach telefonicznych z klientami
- podejmowaniu działań mających na celu zapobieganie wystąpienia zaległości
- wyszukiwaniu danych kontaktowych
- współpracy z innymi Departamentami Banku
- wsparciu Klienta, wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności
- zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo
- udział w realizacji unikalnego projektu w branży finansowej
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia