Jesteśmy liderem e-turystyki w Polsce i największym pracodawcą w branży turystycznej na Pomorzu. Dołącz do ludzi, którzy łączą pasję podróżowania z pracą. Każdego dnia tworzymy nowoczesną platformę internetową, wyznaczamy trendy na rynku e-turystyki, a wiedzę praktyczną zdobywamy w podróży. Co roku kilkadziesiąt osób wyjeżdża do kurortów na całym świecie. Wakacje to po prostu część naszej pracy. Bądź częścią nowatorskich projektów i wkręć się w nasz wakacyjny klimat!
Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych
Miejsce pracy: Gdańsk Wrzeszcz
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Realizacja procesu monitorowania jakości rozmów telefonicznych zgodnie z obowiązującymi standardami
- Prowadzenie coachingów, warsztatów i spotkań
- Sporządzanie dokumentacji z odsłuchiwanych rozmów
- Identyfikacja nieprawidłowości związanych z jakością obsługi Klienta – realizacja weryfikacji jakościowych
- Wdrażanie rozwiązań, inicjatyw oraz rekomendowanie działań poprawiających jakość świadczonych usług oraz satysfakcję Klienta
- Uczestnictwo w projektach jakościowych
- Przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i rekomendacji
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów i usług
- Znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą telefoniczną
- Zdolności analityczne i umiejętność interpretacji zdarzeń i analizy wskaźników
- Umiejętność prezentowania wyników oraz przekazywania wniosków w sposób jasny i rzeczowy
- Doświadczenie w prowadzeniu rozmów coachingowych
- Dobra znajomość MS Office (głównie Excel, PowerPoint, Outlook)
- Kreatywność oraz komunikatywność, otwartość
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
OFERUJEMY:
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Współprace w oparciu umowy o pracę
- Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie – stała pensja + kwartalna premia
- Benefity (karta sportowa, ubezpieczanie medyczne, na życie i inne, w tym możliwość wyjazdów zagranicznych study tour