Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/154/07/2017
Główne zadania:
- opracowywanie i wdrażanie modelu obsługi biznesowej klientów
- monitorowanie efektywności i realizacji modelu obsługi biznesowej klientów, identyfikowanie obszarów do poprawy w tym zakresie i podejmowanie działań zaradczych
- współpraca z podmiotami Grupy Kapitałowej Banku w zakresie sprzedaży ich produktów w sieci sprzedaży detalicznej
- opracowywanie i wdrażanie narzędzi wsparcia sprzedaży
- udział w opracowywaniu inicjatyw na potrzeby rozwoju linii biznesowej
- inicjowanie działań wspierających przygotowanie merytoryczne sieci sprzedaży detalicznej
- inicjowanie, opiniowanie i udział w realizacji działań marketingowych i promocyjnych dotyczących produktów z linii biznesowej, w tym kampanii kierowanych do klientów
- zapewnienie bieżącej oraz inicjowanie okazjonalnej komunikacji sprzedażowej do sieci sprzedaży
- analiza i inicjowanie zmian w systemie motywacyjnym
- udział w projektowaniu planów rozwoju i zmian w sieci sprzedaży detalicznej
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: bankowość, finanse, ekonomia)
- minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w sektorze bankowości i finansów
- wiedzy produktowej z obszaru bankowości dla klientów zamożnych oraz znajomości technik sprzedaży
- umiejętności analizy dokumentów oraz sporządzania analiz
- umiejętności identyfikacji mocnych i słabych stron dotyczących procesu sprzedaży
- znajomości produktów bankowych
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- samodzielności, kreatywności, orientacji na realizację zadań, terminowości, otwartości, umiejętności pracy zespołowej
- prawa jazdy kategorii B
- dyspozycyjności związanej z podróżami służbowymi
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.