Talent IN to butikowa agencja doradztwa personalnego, zajmująca się realizacją projektów rekrutacyjnych w obszarach wymagających bardzo dużej specjalizacji oraz finansów i sprzedaży.
Nasz Klient to dynamicznie rozwijająca się nowoczesna organizacja, która już od kilku lat kreuje trendy na polskim rynku artykułów dziecięcych. Dostarczająca klientom produkty wyróżniające się najwyższą jakością, dbałością o szczegóły i wyszukanym wzornictwem. Firma, którą tworzą kreatywni ludzie z pasją, zorientowani na tworzenie środowiska pracy charakteryzującego się przyjazną i pozytywną atmosferą, w której wspiera się pracowników i bardzo dba o ich rozwój.
Obecnie w związku z jej rozwojem i dynamicznym wzrostem poszukujemy dobrego fachowca - specjalisty z doświadczeniem w obsłudze platform Amazon i Allegro.
- Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie kanałem sprzedaży marketplace tj. na platformach sprzedażowych, w tym kontami sprzedażowymi Amazon i Allegro oraz realizacja celów sprzedażowych
- Zarządzanie doświadczeniami użytkowników platform (UX) poprzez m.in. obsługę zamówień, zwrotów i kontakt z klientem w kanale
- Tworzenie i udoskonalanie ofert produktowych (kart produktowych i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktów, skoordynowane z platformą sprzedażową IAI)
- Analizowanie, realizacja i raportowanie wyników sprzedaży na w/w platformach
- Przygotowywanie i realizacja strategii sprzedaży produktów oraz zarządzanie polityką cenową
- Monitorowanie i analizowanie obecnych, wdrażanie nowych rozwiązań i mechanizmów oraz ciągłe udoskonalanie procesów e-commerce (w tym aukcji) zwiększających efektywność sprzedaży
- Wsparcie budowy wizerunku naszych marek oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Ścisła współpraca z innymi działami, a w szczególności z Działem Marketingu w zakresie tworzenia i przeprowadzania akcji promocyjnych i kampanii marketingowych, w tym Allegro Ads, Amazon Ads
- Wskazywanie szans oraz zagrożeń rynkowych, monitorowanie działań konkurencji, aktywne poszukiwanie przewag konkurencyjnych i nisz rynkowych
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce
- Dobra znajomość zagadnień w branży e-commerce, w tym poparta doświadczeniem umiejętność zarządzania Allegro Ads i Amazon Ads
- Znajomość zasad funkcjonowania i budowy platform sprzedażowych oraz doświadczenie
w administrowaniu sklepami internetowymi Amazon i Allegro - Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Podstawowa znajomość HTML, ew. CSS
- Znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność, samodzielność w działaniu
- Dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie
- Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany język niemiecki
- Wysoka kultura osobista i sposób komunikacji
- Idealny/a kandydat/ka posiada wiedzę na temat narzędzi wspierających sprzedaż w obszarze
e-commerce
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B w stabilnym przedsiębiorstwie
- Pracę w przedsiębiorczym, nastawionym na wyniki, współpracującym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Wspaniałą atmosferę pracy - przyjazne szefostwo, środowisko pracy i kultura organizacji
- Laptop, telefon służbowy
- Szkolenia
- Opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- Dostęp do produktów z oferty sklepu w atrakcyjnych cenach