WAJNERT to polska marka znana od 35 lat z funkcjonalnych mebli wysokiej jakości. Zajmuje czołowe miejsce wśród polskich producentów mebli. Zaprojektowane z największą starannością, nowoczesne kolekcje mebli zyskują aprobatę zarówno klientów, jak i ekspertów branżowych oraz Partnerów firmy.
Firma WAJNERT MEBLE jest jednym z największych pracodawców w regionie. Obecnie firma zatrudnia wspaniałych pracowników, z których każdy jest ekspertem w swoim fachu. Razem tworzą kolekcje, które nie tylko są wystawiane na światowych targach, zostają wyróżnione za jakość i design, ale przede wszystkim stanowią wygodną enklawę rodzinnego życia.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko:
praca w systemie hybrydowym
- umowa o pracę
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia
- ciekawa praca w dużej organizacji
- realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju
- kreowanie, planowanie, koordynowanie działań operacyjnych, wydarzeń, projektów związanych z realizacją strategii komunikacji marki na rynku B2B i B2C.
- aktualizacja oraz przygotowanie materiałów promocyjno-marketingowych oraz prezentacji produktowych.
- tworzenie ciekawego contentu graficznego ( w tym obróbka zdjęć) na potrzeby działań z zakresu Media Relations oraz dbanie o wizerunek firmy w mediach społecznościowych (FB, Instagram, Pinterest, YouTube)
- tworzenie projektów graficznych i animacji na potrzeby działań offline i online oraz przekładanie projektów graficznych na formaty wymagane do różnorodnych mediów i kanałów komunikacji, w zgodzie z identyfikacją wizerunkową firmy
- DTP projektów graficznych
- współpraca przy tworzeniu materiału na strony www
- budowanie i rozwijanie współpracy z potencjalnymi partnerami - współpraca z agencjami reklamowymi, eventowymi, digitalowymi, drukarniami i innymi firmami współpracującymi oraz prowadzenie negocjacji cenowych,
- przygotowanie i reprezentacja firmy na targach branżowych
- monitorowanie działań marketingowych konkurencji, trendów rynkowych oraz analiza rynku w zakresie stosowanych rozwiązań marketingowych
- monitorowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych, kontrola budżetu marketingowego;
- kreatywne i samodzielne prowadzenie projektów marketingowych
- kreatywne i samodzielne prowadzenie projektów marketingowych
- kreatywności i wyczucie estetyki
- precyzji oraz dbałości o szczegóły
- umiejętności posługiwania się programami graficznymi
- dokładności oraz bardzo dobrej organizacji pracy
- samodzielności w działaniu