Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Marketingu

Omega Pilzno ITIS Sp. z o.o.
Pilzno
praca stacjonarna
2477 dni temu
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Pilzno
Główne zadania:
  • Tworzenie strategii marketingowej oraz planów jej realizacji, współtworzenie strategii sprzedażowej.
  • Planowanie i realizacja działań marketingowych mających na celu promocję usług firmy.
  • Budowanie i wzmacnianie pozycji marki w segmencie usług.
  • Współpraca z działem handlowym w zakresie działań marketingowych oraz komunikowania projektów wsparcia i promocji sprzedaży.
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
  • Rozbudowa bazy klientów.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów i partnerów pracodawcy.
  • Analiza informacji o trendach rynkowych, potrzebach klientów.
  • Analiza konkurencji.
  • Monitorowanie efektywności realizowanych działań marketingowych.
  • Współtworzenie polityki cenowej i rabatowej.
  • Sporządzanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie).
  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wiedza merytoryczna z zakresu marketingu, znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych dedykowanych zwłaszcza sektorowi usług.
  • Wyczucie biznesowe i szerokie spojrzenie na marketing.
  • Znajomość specyfiki rynku B2B.
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • Pracę w firmie, która jest jednym z największych operatorów logistycznych w Polsce.
  • Rozwój zawodowy i osobisty.
  • Pracę w dynamicznym zespole, nastawionym na osiąganie celów.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
  • System motywacyjny, karta MultiSport.

W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)"
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...