Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Pilzno
Główne zadania:
- Tworzenie strategii marketingowej oraz planów jej realizacji, współtworzenie strategii sprzedażowej.
- Planowanie i realizacja działań marketingowych mających na celu promocję usług firmy.
- Budowanie i wzmacnianie pozycji marki w segmencie usług.
- Współpraca z działem handlowym w zakresie działań marketingowych oraz komunikowania projektów wsparcia i promocji sprzedaży.
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
- Rozbudowa bazy klientów.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów i partnerów pracodawcy.
- Analiza informacji o trendach rynkowych, potrzebach klientów.
- Analiza konkurencji.
- Monitorowanie efektywności realizowanych działań marketingowych.
- Współtworzenie polityki cenowej i rabatowej.
- Sporządzanie analiz, raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie).
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Wiedza merytoryczna z zakresu marketingu, znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych dedykowanych zwłaszcza sektorowi usług.
- Wyczucie biznesowe i szerokie spojrzenie na marketing.
- Znajomość specyfiki rynku B2B.
- Zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która jest jednym z największych operatorów logistycznych w Polsce.
- Rozwój zawodowy i osobisty.
- Pracę w dynamicznym zespole, nastawionym na osiąganie celów.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia.
- System motywacyjny, karta MultiSport.
W tytule maila prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu