Portal turystyczny o specjalizacji rezerwacji biletów lotniczych działający w Azji.
Specjalista ds. Marketingu Webowego / Web Analyst / SEM Analyst
Miejsce pracy: Wrocław
Praca dla portalu turystycznego specjalizującego się w sprzedaży biletów lotniczych w Azji.
Optymalizacja aktualnie stosowanych narzędzi marketingowych oraz rozwijanie nowych kanałów komunikacyjnych i promocyjnych.
Praktyczna (poparta przykładami - komercyjne serwisy WWW) wiedza na temat:
- Google Analytics - poziom zaawansowany
- Optymalizacja sciezek zakupowych
- Optymalizacja AdSense
- Kampanie reklamowe (AdWords, Facebook): tworzenie, zarządzanie, optymalizacja i raportowanie
- Programy lojalnościowe i afiliacyjne: tworzenie, zarządzanie, optymalizacja i raportowanie
- Projektowanie makiet dla landing pages pod katem konwersji
- Testy A/B
- Tworzenie niestandardowych raportów w celu poprawy konwersji i ROI
- Specyfika e-marketingu dla urządzeń mobilnych
Opcjonalna choć mile widziana praktyczna wiedza na temat:
- Social media w marketingu
- Integracja działań on-line i off-line
- Negocjacje umów dystrybucyjnych i kontentowych
- Optymalizacja modelów biznesowych online
- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (SEO)
- Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (GAIQ)
- Certyfikat Google Advertising Professional (GAP) / Google AdWords Qualified Individual
Oferujemy:
- pracę pełną wyzwań dla stat-up działającego w Azji
- atrakcyjne wynagrodzenie za wartościowe efekty pracy
- przyjazne środowisko pracy