Od 2000 r. CHI Polska S.A. prowadzi kawiarnie pod marką coffeeheaven, a od 2012 r. jest też operatorem sieci kawiarni marki COSTA COFFEE w Polsce. Od 2010 r. jest częścią brytyjskiej spółki Costa Ltd., do której należy największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii, dynamicznie rozwijająca się na całym świecie.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do struktury działu marketingu CHI Polska SA i będzie gotowa podjąć się ambitnych i samodzielnych zadań na stanowisku:
Zadania realizowane na tym stanowisku wymagają doświadczenia, umiejętności pracy na wielu projektach, dostosowania się do wymagań specyfiki lokalnej. W związku z tym poszukujemy osób dynamicznych, które wykazują się kreatywnością, są zorganizowane i terminowe. Mają umiejętności szerokiego spojrzenia i przewidywania, są nastawione na cele i optymalizację efektów prowadzonych działań.
Przy rekrutacji będziemy zwracali uwagę na zdolności rozumienia celów operacyjnych i w odniesieniu do nich na umiejętność tworzenia i prowadzenia optymalnych programów marketingowych i rozwijania narzędzi marketingu lokalnego do wykorzystania w codziennej pracy kawiarni. Kandydat powinien również mieć doświadczenie w zakresie nowoczesnych mediów i umiejętności ich wykorzystania do projektów wspierających sprzedaż. Umiejętność koordynacji projektów marketingowych, wpływających na sprzedaż i łączących online z offline będzie kluczowym czynnikiem podczas oceny kandydata.
Główne zadania na tym stanowisku to:
- Tworzenie i koordynowanie realizacji lokalnych działań marketingowych dla kawiarni coffeeheaven;
- Opieka nad profilem Facebook coffeeheaven i stroną www;
- Współpraca przy projektach PR dla marki coffeeheaven;
- Współtworzenie i współpraca przy realizacji ogólnopolskich kampanii marketingowych marki coffeeheaven;
- Ścisła współpraca z Kierownikami Kawiarni i zespołem Operacyjnym – monitorowanie i odpowiadanie na potrzeby wsparcia lokalnego;
- Nawiązywanie współpracy z partnerami zewnętrznymi (takimi jak kina, centra handlowe, kluby fitness, etc.);
- Współpraca z domami produkcyjnymi, agencjami reklamowymi, PR i social media;
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe marketingowe (lub pokrewne);
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w działach marketingu (preferowani kandydaci z doświadczeniem w trade marketingu w branżach usługowych lub firmach posiadających własną sieć sprzedaży detalicznej);
- Umiejętność analizowania wyników i podejmowania efektywnych działań;
- Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów;
- Lekkie pióro i doświadczenie w zakresie nowych mediów (social mediów), PR;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.