eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Prowadzeniem kampanii marketingowych w modelu omnichannel,
- Koordynacją procesu tworzenia i planowaniem contentu na nośniki reklamowe typu ulotki, billboardy i playlisty na ekrany digital signage,
- Kontaktem z agencjami eventowymi,
- Tworzeniem media planów,
- Współpracą z centrami handlowymi i sklepami sieci eobuwie.pl i MODIVO w Polsce i za granicą,
- Budowaniem pozytywnego wizerunku firmy,
- Monitorowaniem i analizowaniem bieżących działań marki oraz konkurencji.
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy w marketingu lub przy organizacji eventów,
- Mile widziane: znajomość branży fashion retail oraz zainteresowanie modą,
- Znajomości współczesnych trendów i narzędzi komunikacyjnych,
- Elastyczności, komunikatywności, umiejętności pracy w grupie,
- Poczucia estetyki, kreatywności i inicjatywy,
- Wysokiej kultury osobistej.
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Uczestnictwo w innowacyjnych projektach w jednej z największych firm e-commerce,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Pakiet benefitów, w tym dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl i CCC,
- Program poleceń dla pracowników - 700 zł za polecenie do pracy znajomego,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie 'na Ty' i nie mamy dress code'u.