SELENE Sp. z o.o. – renomowana sieć salonów sprzedaży materaców i wyposażenia sypialni
poszukuje kandydatki/ta na stanowisko:
Nr Ref.: Specjalista ds. marketingu online
Jako Specjalista ds. Marketingu online, będziesz prowadzić wszystkie działania marketingowe w internecie dla szybko rosnącego kanału e-commerce. Będziesz służyć jako osoba, która rozwinie i będzie realizować naszą strategię marketingu i reklamy online, aby spełnić ambitne cele rozwoju naszej Firmy w tym zakresie.
Jesteś samodzielny, masz głowę pełną pomysłów, bez problemu wypromujesz nas w świecie internetu, uważasz, że spełnisz nasze oczekiwania???
W takim razie ta praca jest dla Ciebie!!!
-
realizację działań mających na celu promowanie produktów, zwiększenie rozpoznawalności marki
-
współpracę z innymi działami w ramach tworzenia kampanii i materiałów reklamowych
-
nadzór nad promocją oferty Pracodawcy przy wykorzystaniu mediów społecznościowych
-
tworzenie projektów graficznych i materiałów reklamowych
-
monitoring konkurencji w sieci
-
budowanie wizerunku firmy lub określonej marki w sieci – tworzenie stron internetowych, pisanie artykułów informacyjnych, wypowiadanie się na forach internetowych lub czatach
- tworzenie ukierunkowanych kampanii, które dostarczają odpowiednią komunikację i oferty dla naszych klientów na podstawie dotychczasowych zachowań i zakupów
-
promowanie produktów i usług m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie czy informowanie o nowościach
-
badanie potrzeb klientów w celu ich zaspokojenia poprzez odpowiednią ofertę firmy – pomocą mogą tu być ankiety internetowe, sondaże czy śledzenie dyskusji na forach internetowych poświęconych określonej tematyce
-
zachęcanie internautów do podejmowania określonych aktywności, np. komentowania na forach internetowych, prowadzenia blogów poświęconych określonej tematyce czy dodawania tzw. lajków na Facebooku lub innych portalach społecznościowych
- przeprowadzenie pogłębionej analizy internetowej dotyczącej osiągniętych przez nas celów, prognoz na przyszłość
-
znaczne przyspieszenie sprzedaży e-commerce używając do tego wszystkich dostępnych kanałów docierających do klientów
-
mile widziane wykształcenie w kierunku marketingu, reklamy
-
znajomości branży internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów social mediów,
e-mail marketingowy, usług e-commerce
-
znajomości zagadnień związanych z reklamą na facebooku, forach internetowych
- prowadzenia bloga naszej marki
-
dobrej praktycznej znajomości programu Adobe Photoshop
-
umiejętności obsługi programów komputerowych (Adobe, Pakiet Office (Word, Exel, PowerPoint)
ze szczególnym uwzględnieniem programów graficznych i zdjęciowych
-
kreatywności
-
samodzielności i samodyscypliny
-
umiejętności pracy w zespole, łatwości nawiązywania kontaktów
-
mile widziane prawo jazdy kategorii B
-
znajomości języka angielskiego bądź niemieckiego
-
stałe zatrudnienie
-
atrakcyjne wynagrodzenie
-
miłą atmosferę pracy w młodym zespole