Ogłoszenie numer: 3210533, z dnia 2020-03-06
Intercom WorldWide S.L.
Intercom WorldWide S.L. jest wiodącą w Polsce platformą umożliwiającą nawiązywanie kontaktów pomiędzy pracodawcami i osobami poszukującymi pracy. W ciągu sześciu lat działalności w naszej bazie danych kandydaci zamieścili ponad 2,5 miliona swoich CV, a liczba zarejestrowanych pracodawców przekroczyła 35 tysięcy. Serwis InfoPraca wchodzi w skład europejskiego lidera na rynku pracy on-line InfoJobs.net, z centralą w Barcelonie. InfoPraca stanowi część grupy kapitałowej Intercom, mogącej poszczycić się prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w dziedzinie rozwoju spółek nowych technologii, w skład grupy wchodzi ponad 25 spółek, z czego wiele o zasięgu globalnym.
Specjalista ds. Marketingu Online
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- kreowanie oraz realizacja strategii marketingowych,
- analiza rynku konkurencji,
- rozwijanie współpracy z serwisami internetowymi,
- działania z zakresu social media,
- praca nad strategią rozwoju,
- monitorowanie uzyskiwanych wyników,
- monitorowanie trendów sprzedaży i efektywności akcji promocyjnych.
Wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki - marketing, zarządzanie),
- znajomości narzędzi: Facebook Insights, Fb Ads, Linkedin Ads, Brand24
- znajomości narzędzi analitycznych: Google (Analytics, Search Console, Trends)
- znajomość pakietu MS Office,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- samodzielność, własna inicjatywa, kreatywność.
Oferujemy
- ciekawa praca w dynamicznym i międzynarodowym środowisku,
- duży zakres odpowiedzialności przy realizacji zadań,
- atrakcyjne wynagrodzenie plus system motywacyjny,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju,
- narzędzia niezbędne do pracy.