Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: PL65924476_E1
W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. Marketingu Internetowego. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową online oraz przeprowadzanie kampanii marketingowych w Internecie.
Zadania:
- Opracowywanie, budżetowanie i realizacja projektów z zakresu komunikacji marketingowej online (dbanie o pozytywny wizerunek firmy, budowa świadomości marki);
- Publikacja treści na stronach internetowych, mediach społecznościowych oraz portalach zewnętrznych;
- Zarządzanie kampaniami w systemach reklamy online (np. Google AdWords, Facebook Ads);
- Monitorowanie, raportowanie i ewaluacja przeprowadzanych działań;
- Ścisła współpraca z zespołem komunikacji offline w celu integrowania działań online z marketingiem tradycyjnym;
- Ścisła współpraca z przedstawicielami biznesu oraz zewnętrznymi dostawcami (agencje marketingowe, media branżowe);
- Inicjowanie, podnoszenie standardów oraz zwiększanie efektywności działań z obszaru komunikacji online;
- Poszukiwanie nowych trendów oraz obserwacja działań podejmowanych na rynku z obszaru marketingu internetowego;
- Realizacja projektów ad-hoc.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane o profilu marketingowym);
- Minimum 3-letnie doświadczenie pracy w obszarze marketingu internetowego (mile widziane doświadczenie w sektorze B2B);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Praktyczna znajomość systemów reklamy online (Facebook Ads, Google AdWords);
- Wiedza z zakresu raportowania i analityki internetowej, w szczególności Google Analytics;
- Praktyczna znajomość kanałów social media (Facebook, Instagram, LinkedIn);
- Znajomość obsługi popularnych systemów CMS (np. Wordpress);
- Podstawowa znajomość obsługi produktów pakietu Adobe (Photoshop) oraz pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Lekkie pióro, umiejętność redagowania tekstów;
- Mile widziane doświadczenie ze współpracy z agencjami zewnętrznymi (social media, SEO, SEM);
- Znajomość aktualnych trendów i technologii używanych w komunikacji online wsparta doświadczeniem we wdrożeniach z tego obszaru;
- Kreatywność;
- Samodzielność i samodyscyplina;
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów;
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach;
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi oraz możliwość uczestniczenia w szkoleniach i konferencjach;
- Możliwość realizacji własnych projektów o ogólnopolskim oraz międzynarodowym zasięgu;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
- Pakiet benefitów;
- Miłą atmosferę pracy.