Specjalista ds. marketingu internetowego
Miejsce pracy: Sopot
Nr Ref.: SEM/BM/P.PL
Nr Ref.: SEM/BM/P.PL
Twoim głównym zadaniem będzie:
Osiągnięcie określonego wolumenu sprzedaży dzięki wykorzystaniu różnych form reklamy internetowej i systemów rozliczeń, programów partnerskich, SEM/ SEO i innych.
Masz to?
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w realizacji kampanii e-marketingowych, mailingowych i projektów promocyjno – sprzedażowych.
- Znajomość zagadnień z zakresu organizacji i prowadzenia programów partnerskich.
- Znajomość Web Analytics oraz umiejętność posługiwania się Google Analytics.
- Bardzo dobra orientacja w trendach internetowych, np. związanych z wizerunkiem
i promocją marki w serwisach social media. - Znajomość podstaw HTML.
Mile widziane:
- Znajomość branży ubezpieczeniowej.
- Znajomość/doświadczenie związane z Web Usability.
Znasz odpowiedzi na te pytania?
- Na podstawie prostego keyword research, zaproponuj jedno, Twoim zdaniem najlepsze słowo kluczowe (lub frazę) dla zakresu słów związanych z podróżami zagranicznymi, przy założeniu, że:
- a) słowo na TOP1 w Google musi generować minimum 100 wejść miesięcznie
- b) pozycja ta jest możliwa do osiągnięcia w przeciągu 3 miesięcy dla nowej domeny.
- Dla wybranego słowa kluczowego (lub frazy) zaproponuj meta description.
Jeżeli nasyciłeś/-aś je słowa kluczowymi, napisz w jakim celu. - Wymień znane Tobie sposoby mierzenia konwersji z reklam Google AdWords.
Które z nich wybierzesz i dlaczego. - Uporządkuj formy reklam od wg Ciebie najbardziej opłacalnych (posiadających najniższe CPA w przeliczeniu na koszt nabycia medium) dla kampanii sprzedażowej online:
- a) kampania mailingowa do zewnętrznej bazy, bez targetowania
- b) kampania banerowa w dużym serwisie informacyjnym
- c) Google AdWords, reklama w wynikach wyszukania Google
- d) artykuł sponsorowany w serwisie powiązanym tematycznie
- e) reklama kontekstowa w sieci BusinessClick
- Co myślisz o reklamach pop-up? Czy użyłbyś/użyłabyś ich do reklamy własnej marki?