Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Sopot
Specjalista ds. marketingu internetowego

Specjalista ds. marketingu internetowego

Blue Media S.A.
Sopot
praca stacjonarna
4843 dni temu


Specjalista ds. marketingu internetowego

Miejsce pracy: Sopot
Nr Ref.: SEM/BM/P.PL

Twoim głównym zadaniem będzie:


Osiągnięcie określonego wolumenu sprzedaży dzięki wykorzystaniu różnych form reklamy internetowej i systemów rozliczeń, programów partnerskich, SEM/ SEO i innych.

 

Masz to?

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w realizacji kampanii e-marketingowych, mailingowych i projektów promocyjno – sprzedażowych.
  • Znajomość zagadnień z zakresu organizacji i prowadzenia programów partnerskich.
  • Znajomość Web Analytics oraz umiejętność posługiwania się Google Analytics.
  • Bardzo dobra orientacja w trendach internetowych, np. związanych z wizerunkiem
    i promocją marki w serwisach social media.
  • Znajomość podstaw HTML.

Mile widziane:

  • Znajomość branży ubezpieczeniowej.
  • Znajomość/doświadczenie związane z Web Usability.

Znasz odpowiedzi na te pytania?

  • Na podstawie prostego keyword research, zaproponuj jedno, Twoim zdaniem najlepsze słowo kluczowe (lub frazę) dla zakresu słów związanych z podróżami zagranicznymi, przy założeniu, że:
    • a) słowo na TOP1 w Google musi generować minimum 100 wejść miesięcznie
    • b) pozycja ta jest możliwa do osiągnięcia w przeciągu 3 miesięcy dla nowej domeny.
  • Dla wybranego słowa kluczowego (lub frazy) zaproponuj meta description.
    Jeżeli nasyciłeś/-aś je słowa kluczowymi, napisz w jakim celu.
  • Wymień znane Tobie sposoby mierzenia konwersji z reklam Google AdWords.
    Które z nich wybierzesz i dlaczego.
  • Uporządkuj formy reklam od wg Ciebie najbardziej opłacalnych (posiadających najniższe CPA w przeliczeniu na koszt nabycia medium) dla kampanii sprzedażowej online:
    • a) kampania mailingowa do zewnętrznej bazy, bez targetowania
    • b) kampania banerowa w dużym serwisie informacyjnym
    • c) Google AdWords, reklama w wynikach wyszukania Google
    • d) artykuł sponsorowany w serwisie powiązanym tematycznie
    • e) reklama kontekstowa w sieci BusinessClick
  • Co myślisz o reklamach pop-up? Czy użyłbyś/użyłabyś ich do reklamy własnej marki?
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji oraz na ich przechowywanie dla celów kolejnych rekrutacji  (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)".