Specjalista ds. Marketingu Internetowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/MI/W/P/2016
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Planowanie i organizacja działań e-marketingowych
- Współpraca z:
- Klientami wewnętrznymi Banku (przedstawiciele Biznesu, Departament Prawny, Bezpieczeństwo, IT, etc.)
- dostawcami zewnętrznymi (domy mediowe, agencje interaktywne, dostawcy rozwiązań technologicznych) - Wdrażanie oraz optymalizacja kampanii e-marketingowych
- Opracowywanie materiałów do kampanii online
- Monitorowanie:
- i analizowanie kluczowych współczynników
- rynku i trendów
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Min. 1 roku doświadczenia w obszarze marketingu internetowego
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację swobodną w mowie i w piśmie
- Ogólnej wiedzy z zakresu rynku reklamy internetowej (penetracja Internetu, statystyki portali horyzontalnych, główne formaty reklamowe i modele rozliczeniowe, trendy w social media, etc.)
- Umiejętności współpracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w domu mediowym, agencji interaktywnej, Banku, firmie ubezpieczeniowej
OFERUJEMY:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę na podstawie umowy zlecenie
- Możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy Santander
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy i doskonaleniu umiejętności