PROFIT HR (Certyfikat 8985) MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci PROFIT HR to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z Regionu D-A-CH.
Jednym z naszych Klientów jest międzynarodowa spółka posiadająca wyłączność dystrybucji artykułów biurowych i piśmienniczych na wielu rynkach europejskich. Firma naszego Klienta reprezentuje renomowanych, światowych producentów znanych na całym świecie marek premium.
W związku z rozwojem nowej marki na podległych rynkach (Polska i Europa Centralno-Wschodnia), poszukujemy do pracy w centrali firmy w Katowicach lub w systemie Home Office w Warszawie, kandydata/kandydatki na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii marketingowej w firmie w celu maksymalizacji działań sprzedażowych skierowanych do partnerów i klientów firmy. Sprzedaż kierowana jest do stałych Klientów. Praca stacjonarna z elementami mobilności do Klientów firmy.
- Pomoc w opracowywaniu i kreowaniu strategii marketingowej dla różnych grup kategorii produktów,
- Realizacja wypracowanej strategii marketingowej,
- Kreowanie kampanii i aktywności u Klientów w oparciu o sprzedaż,
- Planowanie, realizacja oraz monitoring planów budżetowych,
- Ścisła współpraca z klientami e-commerce, tworzenie kampanii reklamowych dla sklepów internetowych,
- Prowadzenie działań wspierających obecność marek w internecie (prowadzenie mediów społecznościowych, współpraca z influencerami, kampanie reklamowe, aktualizacja stron internetowych)
- Współpraca oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami i dystrybutorami w Polsce i innych krajach
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Przygotowywanie materiałów marketingowych (postów, banerów, ulotek itp.)
- Analiza rynku i Benchmarking
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek
- Szkolenie pracowników handlowych i marketingowych u Klientów.
- Min. 2-letnie doświadczenie jako Specjalista ds. Produktu, Specjalista ds. marketingu, Marketing Manager lub na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania produktem lub marketingiem.
- Doskonałe umiejętności analityczne
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (warunek konieczny)
- Kreatywność, skuteczność w rozwiązywaniu problemów
- Biegła obsługa pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i Power Point
- Obsługa podstawowych programów graficznych – Photoshop, Illustrator.
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Umowę o pracę oraz system premiowy
- Możliwość rozwoju
- Samodzielność w działaniu i wykorzystywanie swojej kreatywności w codziennej pracy
- Udział w rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznych
- Codzienny kontakt z j. angielskim