Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

BAGIETKA
Szczecin
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
168 dni temu

Dynamicznie działająca sieć piekarnio-cukiernia i kawiarni pod marką Bagietka i Artisan poszukuje specjalisty do spraw HR, który dołączy do naszego zespołu menadżerskiego w Szczecinie lub Kostrzynie.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie działem zasobów ludzkich. Będzie miała za zadanie, zapewnienie skutecznego planowania strategicznego dotyczącego kadry pracowniczej, wdrażanie polityk personalnych, rozwijanie i motywowanie pracowników oraz prowadzenie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych. 

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin

Od kandydata oczekujemy:

  • Minimum 5 lata doświadczenia w obszarze HR,
  • Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnych,
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy,
  • Umiejętności pracy pod presją czasu oraz szybkiego podejmowania decyzji,
  • Komunikatywność i wysoko rozwinięte i umiejętności budowania relacji interpersonalnych,
  • Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność negocjacji,
  • Odpowiedzialność za realizację celów biznesowych firmy.   

Do podstawowych obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało:

  • Prowadzenie procesu rekrutacji oraz selekcji pracowników,
  • Organizacja i koordynacja szkoleń wewnętrznych,
  • Wsparcie w prowadzeniu rozmów z pracownikami oraz rozwiązywaniu konfliktów,
  • Realizacja innych zadań z zakresu działu HR.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy i benefity dodatkowe,
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego. 
Prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...