Obowiązki:
- Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
- Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
- Planowanie i prowadzenie dynamicznego marketingu
- Stałe doskonalenie oferty produktowej hotelu
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem kanałów komunikacji
- Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
- Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań
- Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, doświadczenie w marketingu i sprzedaży (minimum 2 lata) na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
- Praktyczne doświadczenie w tworzeniu kompleksowego planu sprzedażowego jak i wizerunkowego
- Bardzo dobra znajomość narzędzi i technik sprzedażowych
- Bardzo dobra znajomość rynku klienta indywidualnego i biznesowego
- Praca z liczbami, analiza i wyciąganie wniosków
- Samodzielność i kreatywność
- Zorientowanie na wysoki standard obsługi Klienta oraz osiąganie wyznaczonych celów
- Doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność i dyspozycyjność
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją zadań i czasu
Oferujemy:
- Dużą samodzielność i autonomię w działaniu
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od osiąganych wyników
Poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. marketingu i sprzedaży do nowopowstałego hotelu w centrum miasta Gdynia. Filozofia My Story Gdynia Hotel to unikalne doświadczenia podczas pobytu w jednym z 59 pokoi, autorska restauracja z nowoczesną interpretacją kuchni polskiej, zaplecze konferencyjno-eventowe dla ponad 100 uczestników oraz taras widokowy i specjalna strefa relaksu.