Pion Asseco Academy od ponad 25 lat wspiera pracowników w budowaniu ich karier zawodowych oraz organizacje naszych klientów w zwiększaniu efektywności funkcjonowania. Dostarcza zarówno szkolenia jak również inne usługi rozwojowe, w tym projektowane specjalnie dla konkretnego klienta. Wykorzystuje unikalną możliwość łączenia doświadczeń zdobywanych w ramach projektów wdrożeniowych realizowanych w Grupie kapitałowej Asseco z potencjałem szkoleniowym. Ponadto udostępnia nasz potencjał w postaci doświadczenia, sprawdzonych procesów i procedur, wykwalifikowanej kadry operacyjnej oraz systemów informatycznych zapewniając swoim klientom usługi w modelu Learning Business Process Outsourcing. Klienci mogą również liczyć na profesjonalne wsparcie w procesie pozyskiwania funduszy zewnętrznych na działania szkoleniowe oraz pełne zaangażowanie na etapie realizacji projektu i rozliczania uzyskanych dotacji.
Specjalista ds. marketingu i social media
Zadania:
- prowadzenie kampanii w Google Ads, Facebook, LinkedIn oraz Facebook Ads,
- konfiguracja tagów w Google Tag Manager oraz konfiguracja Google Analytics,
- umiejętność analizowania raportów oraz wyników kampanii w tym rekomendowania zmian w strategii kampanii,
- konfiguracja testów A/B w Google Optimize,
- implementacja kodów trakujących,
- opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej w kanałach internetowych i na stronie www,
- utrzymanie i rozwój kanałów społecznościowych Asseco Academy tj. Facebook, LinkedIn, YouTube, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy konkurencji,
- przygotowywanie długofalowych strategii content marketingowych oraz zróżnicowanych treści na potrzeby kampanii/akcji marketingowych w social mediach,
- generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku,
- współpraca z działem marketingu Grupy Asseco, włascicielami produktów oraz działem sprzedaży,
- inicjowanie działań marketingowych mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów,
- tworzenie kreacji graficznych oraz video dla potrzeb realizacji kampanii.
Oczekiwania:
- minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w tym prowadzenie kampanii,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kanałów i kampanii w social mediach, zarówno płatnych, jak i organicznych,
- doświadczenie w przygotowaniu contentu oraz moderacji strony firmowej,
- doświadczenie w projektowaniu grafik i video,
- bardzo dobra znajomość Google Ads (w tym Youtube), Facebook Ads i LinkedIn Ads,
- wiedza z zakresu marketingu, mediów społecznościowych, marketingu internetowego oraz śledzenie aktualnych trendów na rynku,
- dobra znajomość narzędzi graficznych (Canva, Adobe Premiere Pro, Camtasia),
- dobra znajomośc pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, MSTeams),
- dbałość o terminowe i jakościowe realizowanie zadań,
- lekkie pióro, umiejętność tworzenia krótkich, angażujących treści,
- łatwość w przyswajaniu wiedzy na temat oferowanych produktów,
- kreatywność i samodzielność,
- umiejętność pracy w zwinnym, rozproszonym zespole.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B,
- home office,
- elastyczny czas pracy,
- współpracę z ekspertami,
- dzielenie się wiedzą,
- ciekawe projekty,
- naukę języka angielskiego,
- opiekę zdrowotną,
- ubezpieczenie grupowe,
- kartę sportową,
- fundusz kulturalny,
- dofinansowanie wypoczynku.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy: