Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Marketingu Handlowego

SKLEPY KOMFORT S.A.
Łódź
praca stacjonarna
1843 dni temu

Sklepy Komfort S.A. - to miejsce, gdzie od ponad ćwierć wieku, w 160 sklepach kreujemy świat wnętrzarski zgodnie z najnowszymi trendami. Naszym priorytetem jest podążanie za potrzebami klientów, dlatego chcemy być w Waszych  domach kompleksowo. Będąc liderem w sprzedaży pokryć podłogowych poszerzamy asortyment o wyposażenie łazienek, kuchni, drzwi oraz dodatki aranżacyjne – tak, by tworzyć wyjątkowe wnętrza.

Specjalista ds. Marketingu Handlowego
Miejsce pracy: Łódź
Mamy dla Ciebie:
  • e-booki
    audiobooki
  • miejsce parkingowe
  • krótsze piątki
  • OK System, opieka medyczna
  • rozwój zawodowy
  • programy szkoleniowe
  • rabat pracowniczy
  • udział w eventach
  • aktywności dla dzieci
  • bony świąteczne
Możesz realizować się w:
  • Koordynacji akcji promocyjnych zgodnie z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem
  • Bieżącej analizie oraz raportowaniu działań konkurencji
  • Aktywnej współpracy z innymi działami w firmie w zakresie akcji marketingowych
  • Koordynacji projektów specjalnych mających na celu zwiększenie sprzedaż oraz budowaniu lojalności Klienta
  • Realizacji współpracy z dostawcami usług w zakresie projektów Działu Marketingu Handlowego
  • Sporządzaniu podsumowań akcji promocyjnych
  • Współtworzeniu rocznego budżetu działu; nadzorze nad realizowanymi wydatkami i procesowaniu faktur
Podejmij wyzwanie, jeśli masz:
  • Wykształcenie wyższe - preferowane z zakresu marketing lub zarządzania projektami
  • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziane zarządzanie akcjami marketingu handlowego w sieciach handlowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Bardzo dobrą organizację pracy pod presją czasu
  • Zdolność współpracy w grupie opartej na pozytywnej komunikacji
  • Umiejętność samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w realizowanych projektach
  • Czynnego prawa jazdy kat. B
  • Znajomość systemu SAP - mile widziane
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...