Ogólnopolska sieć BEL-POL, największy w Polsce dystrybutor drzwi i podłóg, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu Handlowego
Miejsce pracy: Świdnica
Nr Ref.: TM/SWI
Nr Ref.: TM/SWI
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego u lidera w swojej branży w kraju
- Gwarancję stabilnego zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę, która zapewni Ci bezpieczeństwo i wiarygodność
- Szansę rozwoju zawodowego wspieraną przez stabilną organizację o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników
- Program szkoleń produktowych i sprzedażowych, które pozwolą na uzyskanie szybkiej samodzielności i pomogą w realizacji zadań sprzedażowych
- Stabilny system wynagradzania oraz premiowania, która pozwoli na spełnienie wszystkich planów życiowych
Oczekujemy:
- Doświadczenia w zakresie Trade Marketingu
- Mile widziana znajomość asortymentu z branży budowlanej (drzwi i podłogi)
- Wysokiego poczucia odpowiedzialności
- Nastawienia na realizowanie celów
- Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Dobrej znajomość MS Office
- Wysokich umiejętności w organizacji pracy własnej
- Łatwości nawiązywania kontaktów – szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję,
- Umiejętności pracy w zespole – tworzymy wykwalifikowane zespoły sprzedażowe, ich członkowie idealnie ze sobą współpracują i w tej umiejętności tkwi ich siła
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- Współpraca z kontrahentami w zakresie elementów ekspozycji wewnętrznej w tym pilnowanie zgodności wszystkich działań z CI firmy i przyjętymi standardami wyposażenia punktów
- Analiza i ocena skuteczności sprzedaży z ekspozycji
- Odpowiedzialność za przebieg zleconych działań trade-marketingowych na wszystkich rynkach w oparciu o produkty takie jak: wzorniki i ekspozytory.
- Koordynacja poprawności funkcjonowania programów motywacyjnych i lojalnościowych w aspekcie dodatkowych działań produktowo-promocyjnych
- Ocena skuteczności działań, praca nad modyfikacjami programów motywacyjnych i lojalnościowych
- Sporządzenie raportów, analiz i sprawozdań z działania programów motywacyjnych i lojalnościowych
- Monitoring cenowy
- Prowadzenie i zarządzanie bazą POS
- Aktualizacja bazy punktów sieciowych (kategoryzacja punktów, opieka nad procesem
- Współpraca z pracownikami PH na danych rynkach w zakresie działań trade-marketingowych
- PH na danych rynkach w zakresie działań trade-marketingowych
- Praca samodzielna w wyznaczonym zakresie
- Inne zadania, wynikające z aktualnych potrzeb, zlecone przez przełożonego