Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. marketingu

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne zadania na stanowisku: Prowadzenie działań marketingowych, Zarządzanie kontami w mediach społecznościowych (Facebook), Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych (prasa plus Internet), Zarządzanie treściami na stronie internetowej oraz ich aktualizacja, Planowanie i...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli: posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zespołach marketingowych lub agencji, nie boisz się zmian i wysokiego tempa pracy, jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny do pracy 40 h tygodniowo, interesuje Cię komunikacja marketingowa i social media, jesteś osobą...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego / Associate for Digital Marketing

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    CEL PRACY proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu marketingu cyfrowego dla poszczególnych marek, grup produktów firmy; planowanie, przygotowywanie we współpracy z Brand Managerami materiałów promocyjnych i narzędzi cyfrowych oraz zapewnienie prawidłowego ich wdrażania;...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. marketingu cyfrowego

ManpowerGroup
Bydgoszcz
specjalista (mid)
część etatu
praca hybrydowa
493 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Specjalista ds. marketingu cyfrowego
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr Ref.: 6262

Zadania: 

  • Planowanie, wdrażanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads oraz Facebook Ads
  • Analiza i raportowanie wyników skuteczności kampanii, analiza ruchu, konwersji w tym Google Analytics, kontrola budżetu
  • Obsługa i aktualizacja treści strony internetowej firmy
  • Prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych FB/YT/IG w oparciu o spójny plan postów i reklam
  • Analiza wyników badań urzędowych dla produktów
  • Tworzenie opisów, ulotek, katalogu produktów na podstawie wyników badań
  • Przygotowanie sesji foto/video dla produktów
  • Czuwanie nad spójnością tworzonych materiałów wizualnych w oparciu o księgę znaków

Wymagania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads i Facebook Ads
  • Znajomość narzędzi Google Search Console, Google Analytics
  • Doświadczenie w systemie zarządzania treścią (CMS)
  • Praktyczna wiedza dotycząca pozycjonowania i optymalizacji SEO, znajomość aktualnych trendów, zasad publikacji treści pod kątem wyszukiwarek
  • Dobra znajomość MS Office, a w szczególności Excel, Word, Power Point
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Czynne prawo jazdy
  • Mile widziane umiejętności graficzne/video
  • Kreatywność w działaniach marketingowych i poczucie humoru
  • Zdolności analityczne
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju
  • Mile widziane doświadczenie w branży agro

Oferta:

  • Stabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (po wdrożeniu 1 dzień w tygodniu z domu)
  • Możliwość rozwoju oraz udział w ciekawych projektach
  • Otwartość na pracę na część etatu

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. marketingu

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Główne zadania na stanowisku: Prowadzenie działań marketingowych, Zarządzanie kontami w mediach społecznościowych (Facebook), Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych (prasa plus Internet), Zarządzanie treściami na stronie internetowej oraz ich aktualizacja, Planowanie i...
  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Medicover Sport.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Szukamy Ciebie, jeśli: posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zespołach marketingowych lub agencji, nie boisz się zmian i wysokiego tempa pracy, jesteś dyspozycyjna/dyspozycyjny do pracy 40 h tygodniowo, interesuje Cię komunikacja marketingowa i social media, jesteś osobą...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. marketingu cyfrowego / Associate for Digital Marketing

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Równoległa 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    CEL PRACY proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu marketingu cyfrowego dla poszczególnych marek, grup produktów firmy; planowanie, przygotowywanie we współpracy z Brand Managerami materiałów promocyjnych i narzędzi cyfrowych oraz zapewnienie prawidłowego ich wdrażania;...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...