Międzynarodowa firma motoryzacyjna ( World famous international car brand ) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Marketing Dealerskiego . To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
UWAGA: Please send English CV in Word format
Specjalista ds. Marketing Dealerskiego
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wsparcie dealerów w zakresie marketingu (sprzedaż / posprzedaż)
- Przygotowanie materiałów marketingowych dla dealerów
- Monitoring i rozliczanie działań marketingowych dealerów: kampanie, www, materiały
- Zlecanie, monitoring oraz raportowanie kampanii płatnych linków sponsorowanych (AdWords) - marketing
- Współpraca z dostawcami (agencja kreatywna, dom mediowy, agencja interaktywna i inne)
- Monitorowanie i raportowanie (statystyki internetowe, wydatki marketingowe i inne)
- Pomiar, analiza i raportowanie efektów kampanii internetowych
- Doradztwo i szkolenia dla Autoryzowanych Dealerów
Oczekiwania:
- Doświadczenie w zakresie działań marketingowych
- Komunikatywność i otwartość w kontaktach
- Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego (SEO, SEM, AdWords, Social Media i inne)
- Znajomość systemów zarządzania treścią (Content Management System)
- Znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics, gemius Traffic
- Umiejętność pomiaru efektów z prowadzonych aktywności marketingowych
- Doświadczenie w prowadzeniu, koordynacji i monitorowaniu kampanii marketingowych
- Zdolności analityczne
- Doświadczenie we współpracy z domem mediowym, agencją interaktywną i innymi dostawcami
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doświadczenie marketing w biznesie motoryzacyjnym - dealer
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- System bonusowy,
- Pakiet opieki zdrowotnej (Enel – Med),
- Możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy,
- Zakup towarów z oferty firmy na preferencyjnych warunkach,
- Szkolenia.