realizacja wyznaczonych celów operacyjnych poprzez aktywną sprzedaż produktów bankowych dla Klientów segmentu Małych Przedsiębiorstw,
bieżąca opieka nad powierzonym portfelem Klientów,
doradztwo finansowe i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
realizacja działań x-sell i up-sell,
budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku.
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży (mile widziane w doradztwie dla Klientów segmentu Małych Przedsiębiorstw),
znajomość zagadnień z zakresu dokumentacji finansowej oraz produktów i usług bankowych skierowanych do segmentu Małych Przedsiębiorstw,
doświadczenie w samodzielnym pozyskiwaniu Klientów,
znajomość lokalnego rynku Małych Przedsiębiorstw,
wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
troska o wyniki biznesowe Banku oraz osobista odpowiedzialność za ich realizację,
umiejętność budowania długotrwałych relacji,
bardzo dobra organizacja czasu pracy,
umiejętności analityczne,
ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów,
prawo jazdy kat. B.
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze oraz premie miesięczne adekwatne do osiąganych wyników, prywatna opieka medyczna, atrakcyjny pakiet kulturalno – sportowy, praca w stałych godzinach – wolne weekendy, rozwój zawodowy – poszerzanie doświadczenia w zakresie budowania relacji z Klientami, sprzedaży produktów bankowych oraz negocjacjach, różnorodny charakter pracy – udział w projektach, konkursach i szkoleniach, praca w nowoczesnej instytucji finansowej, współpraca z profesjonalistami w myśl zasady „work hard, have fun”.