- Nadzór nad codzienną, prawidłową realizacją zamówień od Klienta (status dostaw i wysyłek towarów w określonym czasie i ilościach)
- Kontakt i konsultacje z Klientem w celu ustalenia zakresu prac oraz sposobu realizacji poszczególnych zamówień oraz niestandardowych akcji (np. promocyjnych)
- Opracowywanie i analiza raportów procesowych i/lub zlecanych przez managera
- Wsparcie managera w onbordingu i wdrażaniu młodszych specjalistów i stażystów
- Odpowiedzialność za terminowe realizacje powierzonych zadań
- Codzienna komunikacja z Klientem (udzielanie odpowiedzi na zadawane pytania, zgłaszane problemy) oraz weryfikacja poprawności generowanych raportów
- Analiza procesów i zgłaszanie propozycji usprawnień
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji z dostępem do nowoczesnych rozwiązań logistycznych
- Usystematyzowany proces onboardingu i wdrożenia w zadania
- Samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań
- Bezpłatną naukę języka angielskiego
- Dostęp do bezpłatnego pakietu medycznego,
- Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Dofinansowanie do pakietu sportowego Multisport
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz ich dzieci
- Dodatkowe premie za polecenie pracowników do pracy oraz inne dodatkowe benefity związane z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, min. Pożyczki na preferencyjnych warunkach, bony świąteczne
- Brak dress code’u
- Parking dla pracowników
- Znajomość logistycznych systemów informatycznych oraz pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
- Dobra znajomość języka angielskiego wymagana w codziennej komunikacji z klientem (warunek konieczny)
- Zdolności organizacyjne
- Wysoka kultura komunikacji
- Odporność na stres
- Identyfikowanie się ze strategią firmy
- Dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność za powierzone zadania
- Gotowość podjęcia pracy zmianowej (7:00-15:00, 13:00-21:00)
- Dofinansowania zajęć sportowych
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Dofinansowanie do szkoleń i kursów
- Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Owocowe czwartki
- Preferencyjne pożyczki
- Brak dress code'u
- Kawa / herbara
- Parking dla pracowników
- Bony na święta
- Dofinansowanie do wypoczynku Twoijego i dzieci
- Program rekomendacji pracowników
Poznaj
Logwin Poland
Dlaczego warto?
Logwin to połączenie wieloletniego doświadczenia z nowoczesną technologią. którą codziennie dostarczamy naszym klientom. Dzięki globalnemu „know how” obsługę logistyczną realizujemy na najwyższym możliwym poziomie. Charakteryzuje nas ciągłe doskonalenie umiejętności, wypracowana latami precyzja w działaniu, zaangażowanie w każdy projekt oraz bycie zawsze blisko klienta. To właśnie dzięki tym atrybutom zdobyliśmy zaufanie największych marek.
Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach logistycznych dla naszych klientów. Usługi realizujemy w ramach dwóch głównych segmentów działalności: logistyki kontraktowej oraz spedycji. Do tworzenia rozwiązań logistycznych podchodzimy modułowo, dzięki czemu optymalnie dopasowujemy gotowe rozwiązania do indywidualnych potrzeb klienta. Posiadamy usługi dedykowane e-commerce, retail oraz b2b.
Proces rekrutacji
- Krok Przeszukanie bazy CV
- Krok Publikacja ogłoszenia i zbieranie CV
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Spotkanie z kierownikiem obszaru
- Krok Informacja zwrotna
Opinie o pracodawcy
-
Anna Orsłowska
Operations Manager WDP
W Logwin lubię ludzi. Wspierają i dają poczucie bezpieczeństwa i to jest dla mnie bardzo ważne. Razem jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu!
-
Daniel Ałdaś
Magazynier
Pracę w Logwin polecam każdemu, kto szuka elastycznych godzin pracy i nie lubi monotonii, ponieważ każdy dzień tutaj różni się od innych. Atmosfera jest przyjazna, dużo się śmiejemy i sobie pomagamy, a co najważniejsze szanujemy się nawzajem.