VELFAC Polska, Rationel Polska - firmy należące do duńskiej organizacji Dovista Polska Sp. z o.o. Zajmują się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą okien fasadowych i drzwi, przy wykorzystaniu unikalnych i nowoczesnych technologii, pozwalających na wytwarzanie oryginalnych produktów drewnianych lub produktów będących połączeniem drewna i aluminium.
Dovista Polska Sp. z o.o. jest własnością VKR Holding, grupy kapitałowej posiadającej spółki w sektorach takich jak okna dachowe, elewacyjne, termiczna energia solarna i klimat wnętrz. VKR Group zatrudnia ok. 15 tys. pracowników w ponad 40 krajach.
Dovista Polska Sp. z o.o. posiada 6 fabryk położonych ok. 45 km od Gdańska (w Wędkowach, koło Swarożyna) tworząc razem „Wioskę Okienną”. W związku z ciągłym wzrostem skali funkcjonowania poszczególnych fabryk poszukujemy najlepszych Kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: PRC/SL/1113
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie zakup komponentów do produkcji, planowanie, organizacja, koordynowanie i kontrola dostaw komponentów, ścisła współpraca z działem magazynu, współpraca z dostawcami, analiza i kontrola danych w systemie ERP.
- preferowane wykształcenie wyższe (profil logistyczny, techniczny lub ekonomiczny)
- minimum 2 lata doświadczenia podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- dobra znajomość obsługi programu MS Excel
- doświadczenie w pracy z systemem Axapta lub innym zintegrowanym systemem zarządzania będzie dodatkowym atutem
- umiejętność podejmowania decyzji, definiowania priorytetów
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz komunikacyjne
- odpowiedzialność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole
pracę w przyjaznym, dynamicznym zespole ludzi, którzy lubią ze sobą współpracować – w kulturze kładącej nacisk na jakość, szacunek i zaangażowanie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji.