Poszukujemy
który możliwości biznesowe wyczuwa z daleka
Naszą pasją jest zaopatrzenie i logistyka. Działamy zarówno w Polsce jak i zagranicą, dostarczając naszym Klientom przede wszystkim produkty, rozwiązania techniczne i usługi z obszaru elektrotechniki instalacyjnej i automatyki przemysłowej. Ponieważ jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Solar, jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom również zaopatrzenie kompleksowe. Nie boimy się wyzwań i dlatego praca w Solar może stać się przygodą Twojego życia.
Możesz spodziewać się wielu zadań mających na celu zapewnienie konkurencyjności dystrybuowanych przez nas towarów. Oznacza to, że będziesz miał do czynienia z analizą i optymalizacją poziomu zapasów, planowaniem zapotrzebowania towarów, koordynacją i monitorowaniem terminowości dostaw. Twoim obszarem odpowiedzialności będą też ekspozycja towarowa i inwentaryzacja.
Masz wykształcenie wyższe (preferowane) i potrafisz zaangażować się w to, co robisz. Twoje kompetencje komunikacyjne są na wysokim poziomie, a język angielski znasz w stopniu komunikatywnym. Potrafisz obsługiwać komputer w zastosowaniach biznesowych, a zwłaszcza potrafisz posługiwać się w swojej pracy arkuszem kalkulacyjnym Excel. Posiadasz też co najmniej dwuletnie doświadczenie z pracy w dziale logistyki.
Poszukujemy pracowników, którzy będą zatrudnieni w Centrali naszej spółki w Łodzi.
Zapewnimy Ci interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie za atrakcyjne wynagrodzenie wsparte systemem premiowym. Zapewnimy Ci opiekę medyczną oraz kartę Benefit Multisport. Wyposażymy Cię w profesjonalne narzędzia pracy i zapewnimy rozwój zawodowy przez szeroki wachlarz szkoleń.
Jeśli możesz zidentyfikować się z nakreślonym przez nas profilem zawodowym i jesteś zainspirowany naszą ofertą, prześlij nam w terminie do 24 listopada br. Twoje zgłoszenie rekrutacyjne, klikając na „Aplikuj teraz”.