pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Zadania: Tworzenie i wprowadzanie zamówień; Organizowanie transportu/ tworzenie list załadunkowych; Tworzenie dokumentów związanych z przesunięciami międzymagazynowymi; Przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej; Sprawdzanie zgodności przyjęć kosztów transportu z fakturami;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 200 zł brutto/mies.
1 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć pracę w systemie zmianowym 12-godzinnym. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analizowanie i przetwarzanie danych zawartych we wnioskach przewoźnika, sprawdzanie możliwości realizacji wniosku pod względem parametrów...
LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej specjalizujące się w montażu systemów hydraulicznych i układów smarowania poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. logistyki
Zakres obowiązków:
Zakupy towarów i komponentów do produkcji
Organizacja wysyłek w tym wybór firm oferujących usługi transportowe
Nadzór nad stanami minimalnymi
Obsługa systemu ERP
Obsługa zewnętrznych portali logistycznych klientów i dostawców
Kontakt i negocjacje z dostawcami
Odpowiedzialność za prowadzenie inwentaryzacji
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek logistyka lub inne pokrewne)
M.in. 1 rok doświadczenia w firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku
Znajomość programów komputerowych: MS Office, AX Dynamics
Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
Atrakcyjne warunki zatrudnienia - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, praca w systemie jednozmianowym
Możliwość pracy wśród osób anglojęzycznych – codzienny kontakt z głównym oddział firmy w Szwecji
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies; Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Zadania: Tworzenie i wprowadzanie zamówień; Organizowanie transportu/ tworzenie list załadunkowych; Tworzenie dokumentów związanych z przesunięciami międzymagazynowymi; Przygotowywanie dokumentów do odprawy celnej; Sprawdzanie zgodności przyjęć kosztów transportu z fakturami;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Twój zakres obowiązków Przekazywanie kierowcom zleceń dystrybucyjnych Zapewnienie odpowiednich środków transportu w celu realizacji zleceń Klientów Optymalne planowanie transportów Kontrola dostaw i odbiorów przesyłek dystrybucyjnych Kontrola dokumentacji dystrybucyjnej Kontrola jakości...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 200 zł brutto/mies.
1 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć pracę w systemie zmianowym 12-godzinnym. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analizowanie i przetwarzanie danych zawartych we wnioskach przewoźnika, sprawdzanie możliwości realizacji wniosku pod względem parametrów...