Inter Cars S.A. jest największym dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Firma istnieje od 1990 roku, a od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Aktualnie ma swoje oddziały w 17 europejskich krajach i nadal dynamicznie się rozwija.
Jesteśmy firmą stabilną, ambitną a zarazem innowacyjną. Ważne jest dla nas budowanie lojalności klientów, długoterminowych relacji oraz optymalizacja istniejących procesów. Inwestujemy w rozwój tak, aby dostarczać innowacyjne i kompleksowe rozwiązania dla warsztatów oraz kierowców. Oferujemy bezpieczną i przewidywalną współpracę, wspólny rozwój.
Budujemy środowisko ludzi zmotywowanych, firmy przyjaznej pracownikom, partnerom biznesowym, gdzie ludzie są zaangażowani i dbają o firmę jak o swoją. Chcemy być w top firm, w których ludzie chcą pracować.
Celem strategicznym Inter Cars SA jest pozycja w top 3 firm niezależnego rynku części w Europie
Nasz zespół:
Jesteśmy zgranym zespołem, odpowiedzialnym za wsparcie procesów zakupowo - logistycznych części zamiennych w Polsce i kilkunastu rynkach zagranicznych. Pracujemy nad planowaniem poziomu zapasu i jego dystrybucją oraz sprawną komunikacją pomiędzy krajami w Europie
Dołącz do naszego Zespołu !
Jeśli lubisz działać w wielokulturowym środowisku, a praca z systemem nie jest ci obca, aplikuj. Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze, sprzyjającej wymianie doświadczeń.
Główne zadania za które będziesz odpowiadać to:
- Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie: poziomu dostępności towaru , rotacji zapasów , poziomu nadwyżek towarowych;
- Współpraca z wewnętrznymi Klientami (Zagraniczne Oddziały Inter Cars ) w celu konsultacji procesu przepływu towaru;
- Analiza prognoz sprzedażowych;
- Tworzenie propozycji zatowarowań;
- Kontrola, poziomu realizacji zamówień oraz backorderów;
- Realizacja i monitorowanie zleconych zadań
Czego oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (lub w trakcie), preferowany kierunek związany z ekonomią i/lub analizą danych (ekonomia, statystyka, finanse, matematyka, itp.),
- 2 lata doświadczeń w obszarze Supply Chain/Customer Service/Procurement/Purchase z obsługą zamówień międzynarodowych.
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B1+/B2)
- Znajomości programu Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych
- Szybkiego przyswajania nowej wiedzy
- Skrupulatności, dokładności i dbałości o szczegóły
- Umiejętności komunikacji i współpracy z zespołem
- Dobrej organizacji pracy
- Dodatkowym atutem będzie znajomość programu NAVISION
Co oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia
- Ciekawą pracę w dużej, międzynarodowej firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej i profesjonalnym środowisku.
- Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole, wspierającym i dzielącym się wiedzą
- Możliwość rozwoju poprzez pakiet szkoleń
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach (np. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia)
- Zniżki pracownicze na części i akcesoria samochodowe
- Umowę o pracę
- Pracę w zgranym i zmotywowanym do działania zespole z pasją i dużą dawką pozytywnej energii
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia