Beker jest częścią Grupy Energy – specjalizujemy się w projektowaniu i wykonawstwie nowoczesnych rozwiązań w obszarze automatyki kolejowej, teletechniki, systemów zasilania gwarantowanego, rozdziału energii i optymalizacji kosztów energii. Nasi inżynierowie brali udział w budowie infrastruktury energetycznej dla Pendolino.
Od 2015 roku oferujemy wysokospecjalistyczne rozwiązania inżynieryjne dla klientów przemysłowych, operatorów sieci dystrybucyjnej, firm wykonawczych dostarczających rozwiązania pod klucz. Grupa posiada własne biuro projektowe, kadrę inżynierską, zarządzająca projektami i brygady techników.
Beker Energy dostarcza klientom biznesowym i indywidualnym rozwiązania z zakresu efektywności energetycznej. Oferujemy bezpieczne i optymalnie zaprojektowane instalacje fotowoltaiczne oraz systemy zarządzania i magazynowania energii.
Jesteśmy grupą ludzi zorientowanych na współpracę, nowe pomysły, progres. Łączy nas ambicja, energia i otwartość na nowe.To w czym jesteśmy konserwatywni to pogląd, że istniejemy dla naszych Klientów. Klienci są w centrum wszystkiego, co robimy. Zawsze.
Jeśli masz podobne podejście do współpracy. Dołącz do nas.
W styczniu otwieramy kolejne biuro firmy w Warszawie. Naszym celem jest dostarczać Klientom indywidualnym i przedsiębiorcom bezkompromisowo dobre instalacje fotowoltaiczne, zaś współpracownikom, w więc mamy nadzieję, że właśnie Tobie znakomite warunki do indywidualnych osiągnięć i realizacji aspiracji zawodowych.
- Realizacja zamówień poprzez przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert i wysyłanie zamówień,
- Koordynowanie, monitorowanie, realizacja procesu realizacji zamówień - dostosowanie poziomu i terminu realizowanych inwestycji,
- Kontakt z dostawcami materiałów, towarów i usług – negocjacje cenowe,
- Identyfikowanie ryzyka dotyczącego przyszłych dostaw,
- Zarządzanie podległymi magazynami
- Zarządzanie flotą samochodów oraz bazą sprzętu w zakresie zakupu, napraw.
- Klasyfikacja i weryfikacja kosztów,
- Współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi firmy,
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata),
- Doświadczenie w realizowaniu zamówień, (szczególnie mile widziane doświadczenie w zakupie materiałów z branży kolejowej lub elektroenergetycznej)
- Biegła znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Excel),
- Zdolności planistyczne i analityczne,
- Umiejętność pracy pod presja czasu,
- Umiejętność efektywnego komunikowania się, współpracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
- Rzetelność i samodzielność w działaniu,
- Znajomość systemu Comarch OPTIMA będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym,
- prawo jazdy kat. B
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- Pracę w stałych, ustalonych godzinach, 5 dni w tygodniu,
- Perspektywę rozwoju i awansu oraz zdobycia cennego doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie,
- Wsparcie ze strony przełożonego oraz członków zespołu,
- Pracę w młodym i ambitnym zespole,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Przyjazną atmosferę pracy.