HL DISPLAY Gliwice Sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym, międzynarodowym ekspertem i dostawcą produktów oraz innowacyjnych rozwiązań dla merchandisingu oraz komunikacji sklepowej. Zaczynając od naszych skandynawskich korzeni rośniemy poprzez dekady jako globalny lider, obecny na całym świecie – operujemy już na 44 rynkach, z których 20 obsługiwanych jest przez nasze własne oddziały, a reszta to nasi starannie wybrani dystrybutorzy.
Do naszej Fabryki zlokalizowanej w Gliwicach poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Logistycznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Główne zadania:
- Obsługa zamówień od klientów (gromadzenie kompletnych informacji, bieżące raportowanie stanu realizacji zamówień do klienta)
- Planowanie, monitorowanie i aktualizowanie statusu dostaw do klientów;
- Stałe informowanie klientów o zmianach w realizacji zamówienia
- Zapewnienie przestrzegania ustalonych kosztów realizacji zamówienia
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Mile widziana znajomość dodatkowo innego języka obcego;
- Umiejętność obsługi systemów ERP;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole;
- Zorientowanie na potrzeby i wymagania klienta;
- Dobra organizacja pracy;
- Odporność na stres;
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;
- Opieka medyczna dla pracownika i rodziny;
- Dofinansowanie do karty sportowej;
- Ciekawa praca w prestiżowej i rozwijającej się firmie;
- Przyjazna atmosfera;
- Możliwość rozwoju osobistego oraz aktywnego udziału w rozwoju firmy.