SALTUS Ubezpieczenia
poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. likwidacji szkód majątkowych
Miejsce pracy: Sopot, Władysława IV 22
Nr ref.: SLSM/TUW/10/2022
Zadania na stanowisku:
Obsługa zgłoszonych szkód majątkowych i szkód z odpowiedzialności cywilnej, w tym:
- ocena zasadności i weryfikacji roszczeń odszkodowawczych,
- zabezpieczanie praw regresowych na etapie prowadzonego postępowania likwidacyjnego,
- akceptacja wypłat i odmów odszkodowań zgodnie z udzielonym zakresem pełnomocnictw,
- telefoniczna obsługa szkód w ramach procedury uproszczonej,
- rozpatrywanie reklamacji związanych z procesem likwidacji,
- dbanie o terminowy proces likwidacji szkód,
- kontakt telefoniczny z klientem w związku z likwidowanymi szkodami,
- wprowadzanie oraz kontrola poprawności danych w programach dedykowanych do obsługi szkód,
- kontakt z Zespołami uczestniczącymi w procesie likwidacji szkód.
Od kandydatów oczekujemy:
- ugruntowanego doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą szkód majątkowych,
- znajomości przepisów prawa dotyczących rynku ubezpieczeń,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności analitycznych,
- swobodnej obsługi pakietu MS Office (Word, Excel),
- znajomości obsługi programów do wyceny szkód majątkowych (dodatkowy atut)
- wykształcenia minimum średniego, mile widziany kierunek techniczny i/lub prawny.
Oferujemy:
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
- pracę w zespole specjalistów i wsparcie merytoryczne,
- dofinansowanie urlopu,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- ubezpieczenie na życie,
- dostęp do programu Multisport,
- Pracowniczy Program Emerytalny, płatny przez pracodawcę,
- świąteczne bonusy,
- możliwość dołączenia do grupy sportowej, starty w imprezach charytatywnych,
- wolontariat pracowniczy
- dobrą lokalizację biura, blisko centrum Sopotu, dworca SKM i morza,
- możliwość rozpoczynania pracy między 7:00 a 9:00,
- pracę zdalną - do 4 dni w miesiącu.