Jako Specjalista ds. KYC/AML będziesz pełnił kluczową rolę w procesie rewizji cyklicznej KYC oraz onboardingu klientów korporacyjnych. Twoje główne zadania będą obejmować:
- pozyskiwanie dokumentacji oraz informacji niezbędnych do identyfikacji klienta korporacyjnego, w tym jego struktury i beneficjenta rzeczywistego,
- samodzielną analizę i interpretację pozyskanych danych z uwzględnieniem ich spójności, kompletności i wiarygodności, z uwzględnieniem różnych jurysdykcji i form prawnych spółek,
- współpracę z opiekunami klientów korporacyjnych, a w określonych przypadkach kontakt z klientem w celu pozyskania brakujących dokumentów / informacji,
- wprowadzanie danych do dedykowanych systemów bankowych i archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi zasadami,
- przeprowadzanie cyklicznych kontroli zrealizowanych procesów,
- wsparcie merytoryczne dla zespołu w zakresie interpretacji dokumentów wymaganych do procesu KYC.
Dołączysz do zespołu wsparcia w obszarze bankowości korporacyjnej Credit Agricole w Warszawie. Współpracujemy z opiekunami klientów korporacyjnych oraz różnymi jednostkami bankowymi. Cenimy dokładność, zaangażowanie i otwartość na zmiany, a nasza praca jest kluczowa dla zapewnienia zgodności procesów bankowych.
- posiadasz doświadczenie w sektorze finansowym w kontaktach z klientem, szczególnie w obszarze KYC i AML/CFT,
- masz wykształcenie na poziomie min. licencjackim w kierunkach takich jak prawo, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne, bankowość, finanse,
- cechuje Cię dokładność, terminowość i odpowiedzialność,
- masz silne umiejętności organizacyjne i potrafisz pracować samodzielnie,
- znasz język angielski na poziomie min. B1.
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
- umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
- szkolenia i programy skupione wokół rozwoju mocnych stron skierowane do wszystkich - młodszych specjalistów, ekspertów czy menedżerów. Różnorodność oferty szkoleniowej: szkolenia techniczne i kompetencyjne, warsztaty, konferencje, mentoring,
- możliwość rozwoju kariery poprzez wydarzenia, programy rozwojowe, akademie, ścieżki karier i rekrutacje wewnętrzne w różnych obszarach banku i Grupy Credit Agricole w Polsce,
- programy wellbeingowe, platformę wsparcia psychologicznego,
- działania CSRowe, akcje #mniejplastiku, 5 dni w roku dodatkowo wolnych na wolontariat,
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole,
- pracę hybrydową - zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze,
- pracę w organizacji, która stawia człowieka w centrum działań.
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.