Park-M – jesteśmy liderem na rynku architektury krajobrazu w Polsce. Zatrudniamy ponad 500 pracowników i od ponad 20 lat budujemy oraz rewitalizujemy prestiżowe miejsca przestrzeni publicznej w kraju. Z pasją, wiedzą, kompleksowo. Nasz sukces zawdzięczamy ludziom oraz uniwersalnym wartościom takim jak współpraca, szacunek i jakość. Szczycimy się stałym zespołem doskonałych specjalistów, inżynierów budownictwa, architektury, ogrodnictwa i pracowników technicznych. Posiadamy profesjonalną bazę sprzętową pozwalającą na mierzenie się z ambitnymi projektami oraz umożliwiającą nam prowadzenie prac w efektywny sposób. Naszą ambicją jest stworzenie specjalistycznej firmy zajmującej się nie tylko architekturą krajobrazu i budownictwem ekologicznym, ale także kompleksową obsługą kontraktów usługowych w zakresie utrzymania zieleni z placówkami zlokalizowanymi w największych miastach Polski.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Księgowości
Miejsce pracy: Brzezna
Twoje zadania:
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,
- przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych,
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,
- przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych,
- aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów,
- księgowanie i wyliczenia wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi tj. ZUS, US, NBP, GUS,
- zapewnienie realizacji zadań terminowo i zgodnie z założonymi celami,
- aktywny udział w usprawnianiu realizowanych procesów.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe: finanse i rachunkowość, ekonomia,
- dobra znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa podatkowego (w tym w zakresie transakcji zagranicznych) oraz ustawy o rachunkowości,
- min. 3 lata doświadczenia w dziale księgowości lub kontrolingu, w tym rok na stanowisku specjalisty ds. księgowości lub samodzielnego księgowego,
- znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel),
- znajomość programu COMARCH XL mile widziana,
- chęć do nauki i rozwijania swojej wiedzy i umiejętności,
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy zatrudnienia w stabilnej i rozwijającej się firmie,
- wynagrodzenie stałe oraz system motywacyjny uzależniony od efektywności wykonania powierzonych zadań,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji zawodowych poprzez szkolenia zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne,
- dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (obejmujących zarówno Pracownika, jak i Jego najbliższych),
- możliwość skorzystania z oferty dodatkowego ubezpieczenia tzw. NNW.