Ogłoszenie numer: 1299914, z dnia 2016-10-14
Corten Medic jest dynamicznie rozwijającym się niepublicznym zakładem opieki zdrowotnej świadczącym kompleksowe usługi medyczne na najwyższym poziomie.
Centrum Medyczne Corten Medic rozpoczęło swoja działalność w 1993 roku. Działania firmy opierają się na stałym dostosowywaniu się do potrzeb Pacjentów, ciągłej trosce o ich zdrowie, jak również promocję zdrowia wśród pacjentów i ich rodzin. Aby sprostać tym wymaganiom firma wdraża najnowsze rozwiązania w zakresie diagnostyki i leczenia chorych, unowocześnia bazę sprzętową, usprawnia stosowane technologie medyczne, zaś pracownicy zarówno medyczni jak i pozostały personel dążą do podnoszenia swoich kwalifikacji.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie pełnej rachunkowości osoby prawnej, działalności gospodarczej
- Bieżące księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych, raportów kasowych, dokumentów prostych
- Weryfikacja zapisów na kontach księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad gospodarką magazynową
- Udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych
- Terminowe tworzenie wymaganych raportów księgowych
- Przygotowanie i sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów finansowych
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (m.in. CIT, VAT, PIT) oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych zgodnie z przyjętymi w CM standardami
- Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
- Analiza kosztów operacyjnych oraz odchyleń od prognoz i planów
- Udział w procesie budżetowania i prognozowania wyników finansowych
- Wdrażanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji procesów.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse)
- Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości osób prawnych i sporządzania sprawozdań finansowych
- Znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych oraz umiejętność ich prawidłowego interpretowania i stosowania
- Bardzo dobra znajomość Excel, Comarch Optima ERP, mile widziane programy medyczne,
- Samodzielność, systematyczność oraz precyzja wykonania powierzonych zadań
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia
- Pracę w przyjaznym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego