Business Support Solution SA to jedna z wiodących firm w Polsce działająca w branży BPO, należąca do Pelion HG*.
Stanowimy grupę entuzjastów, osób dla których praca jest synonimem rozwoju i ciągłym poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań.
Firmę tworzą ludzie - szukamy osób, które chcą z nami tworzyć i rozwijać BSS SA.
Specjalista ds. księgowości i sprawozdawczości
Miejsce pracy: Łódź
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości przepisami podatkowymi oraz standardami obowiązującymi w BSS SA
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
- Nadzór i/lub sporządzanie deklaracji CIT, VAT oraz nad prawidłowością rozliczeń podatkowych
- Bieżącą współpracę z Zarządami Spółek w zakresie obsługi finansowo–księgowej
- Uczestniczenie w systemie kontroli wewnętrznej Spółki oraz obsługa kontroli realizowanych przez organy kontrolne
- i audytorów
- Kontakt z instytucjami zewnętrznymi - banki, US, GUS itd.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wyższego wykształcenia kierunkowego (ekonomia, finanse, rachunkowość)
- Minimum 3-4 letniego doświadczenia zawodowego w dziale księgowości wewnętrznej i/lub biurze rachunkowym/SSC na podobnym stanowisku
- Doświadczenia i wiedzy w zakresie sporządzania deklaracji: CIT, VAT, PIT ,PCC
- Doświadczenia w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, Doświadczenia w dekretacji, księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek)
- Praktycznej znajomości ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , a także KSH w wymaganym zakresie
- Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz znajomości systemów finansowo-księgowych (mile widziane doświadczenie w pracy na systemie klasy ERP)
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Rzetelności, skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności
- Wysokich umiejętności interpersonalnych
Dodatkowym atutem będą:
- Język angielski
- Doświadczenie w transferze procesów do struktur BPO/ SSC
- Znajomość MSSF / MSR
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w stale rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
- Pracę w przyjaznej atmosferze w gronie specjalistów chętnie dzielących się wiedzą i wsparciem w pracy
- Samodzielność w realizacji powierzonych zadań
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Pakiet PULS - prywatna opieka medyczna
- Możliwość ubezpieczenia grupowego
- Ubezpieczenie lekowe (80% dofinansowania do leków na receptę)
- PELION WELLNESS PROGRAM - program wspierający zdrowy tryb życia
- Świadczenia okolicznościowe z ZFŚS