Ogłoszenie numer: 4534929, z dnia 2021-05-03
Margot Polska Sp. z o. o.
MARGOT Polska Sp. z o. o. to firma deweloperska realizująca głównie projekty mieszkaniowe m. in w Brzegu i Oławie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Księgowości i Kadr
Specjalista ds. księgowości i kadr
Miejsce pracy: Oława, Oława, Wrocław
Opis stanowiska
- Prowadzenie ewidencji faktur zakupowych i sprzedażowych i przyporządkowanie ich do poszczególnych projektów
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Wystawianie faktur kontrahentom i klientom
- Pobieranie faktur z portali internetowych
- Bieżący kontakt z biurem księgowym, w tym przekazywanie dokumentacji do biura we Wrocławiu
- Nadzór nad sprawami kadrowymi – kontrola ważności badań lekarskich pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz zwalnianiem pracowników
- Kontrola wpływów pieniężnych do firmy w ramach wykonywanej działalności – najem, sprzedaż
- Obsługa administracyjna spraw bieżących np. wypełnianie deklaracji podatkowych, przygotowywanie analiz finansowych, prowadzenie ewidencji przepływów pieniężnych
Wymagania
- Wykształcenia wyższego – kierunkowego
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Obsługi komputera, urządzeń biurowych
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office, programów do fakturowania
- Prawo jazdy kat. B, mile widziany własny samochód
- Znajomość rynku nieruchomości/deweloperskiego/budowlanego będzie dodatkowym atutem
A także:
- Komunikatywności, profesjonalizmu, inicjatywy w działaniu
- Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów
- Dobrej organizacji pracy i samodzielności
- Zaangażowania i odpowiedzialności
- Umiejętności interpersonalnych i wysokiej kultury osobistej
- Elastyczności
- Asertywności
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Udział w ciekawych projektach
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- umowę o pracę po okresie próbnym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.