Miejsce pracy: Warszawa (The Park, ul. Krakowiaków 46)
- Kalkulacja bieżących rozliczeń podatkowych w zakresie podatku CIT, podatku u źródła, podatku akcyzowego i podatków lokalnych;
- Sporządzanie deklaracji podatkowych w ww. zakresie i składanie w ustawowo przewidzianych terminach;
- Sporządzanie i składanie informacji podatkowych CIT-ST, ORD-U, IFT-2R;
- Przygotowywanie dokumentów dot. rejestracji/wyrejestrowania kas fiskalnych;
- Przygotowywanie i składanie zgłoszeń aktualizacyjnych do Urzędów Skarbowych;
- Raportowanie na potrzeby centrali, Zarządu;
- Bieżące kontakty z organami podatkowymi, w tym przygotowywanie korespondencji;
- Współpraca z doradcą podatkowym i audytorami Spółki oraz wsparcie podczas kontroli podatkowych;
- Wsparcie w zakresie analizy zdarzeń gospodarczych pod kątem właściwej klasyfikacji księgowej;
- Nadzór nad rozliczaniem projektów inwestycyjnych i przypisywanie budżetów inwestycyjnych;
- Monitoring punktów kontrolnych usługi zewnętrznej do obsługi księgowej kas zapomogowo – pożyczkowych;
- Wsparcie procesów w spółce zależnej.
- Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Finanse i Rachunkowość),
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, przepisów ustawy o rachunkowości, MSSF,
- Doświadczenie w analizach/ raportowaniu/ koordynowaniu projektami,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Word i Excel,
- Bardzo dobra znajomość programu SAP,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
- Umiejętność pracy z liczbami,
- Samodzielne planowanie i organizacji pracy,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w międzynarodowym zespole,
- Umiejętność ustalenia priorytetów oraz inicjatywa w realizacji powierzonych zadań.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- Pracę w ambitnym i twórczym zespole,
- Szansę na zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
- Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i świadczeń (m.in. Pakiet Rozszerzony w LUXMED, Karta FitProfit, Bonusy Świąteczne, Nagrody za osiągnięcia, itp.).
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania