STANGL Technik Polska Sp. z o.o. należy do grupy STANGL Technik Holding działającej w Polsce i Republice Czeskiej. Grupa zatrudnia 300 pracowników i w roku 2020 osiągnęła obrót ok. 260 mln PLN. W Polsce działamy w 6 oddziałach w tym w dwóch (w Świdnicy i Warszawie) zajmujących się dużymi projektami z zakresu technicznego wyposażenia budynków w kompletne instalacje mechaniczne i elektryczne. Oprócz projektowania i realizacji nowoczesnego wyposażenia technicznego obiektów kubaturowych, spółki z grupy STANGL Technik zajmują się świadczeniem usług w zakresie serwisu urządzeń i instalacji technicznych, budową i utrzymaniem sieci elektroenergetycznych w zakresie niskiego i średniego napięcia a także budową i utrzymaniem infrastruktury energetycznej na drogach, w tym oświetlenia dróg i placów oraz sygnalizacją uliczną.
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie ofert cenowych zgodnie z otrzymaną dokumentacją techniczną, posiadaną wiedzą techniczną oraz wymaganiami klienta,
- Dokonywanie wyboru ofert dostawców najbardziej korzystnych dla klienta i firmy,
- Przygotowywanie informacji o aktualnie prowadzonych kalkulacjach,
- Prowadzenie dokumentacji ofertowej zgodnie z założeniami firmy
Nasze wymagania
- Wykształcenie kierunkowe (instalacje elektryczne),
- 1 rok doświadczenia na takim samym lub podobnym stanowisku
- Obsługa pakietu MS Office
- Praktyczna znajomość kosztorysowania robót budowlanych
- Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Zatrudniamy na pełen etat na podstawie umowy o pracę
- Zapewniamy możliwość rozwoju i pogłębienia doświadczenia zawodowego
- Dajemy możliwość dokształcania poprzez udział w różnego rodzaju szkoleniach
- Oferujemy prywatną opiekę medyczną dla pracowników i ich rodzin
- Dofinansowujemy program sportowy MultiSport
- Oferujemy Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany przez Pracodawcę