AMED Biuro Techniczno-Handlowe jest firmą obecną na rynku od 30 lat, zaopatrującą w materiały eksploatacyjne centralne i podręczne sterylizatornie oraz wykonującą projekty technologiczne i techniczne, instalacje i sprzedaż różnych urządzeń technologicznych do wyposażania centralnych i podręcznych sterylizatorni dla publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Koordynacji Zleceń i Obsługi Serwisu
Miejsce pracy: woj.
mazowieckie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- pomoc w koordynacji pracy Działu Serwisu urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji szpitalnej
- obsługę zleceń serwisowych (ewidencja i przyjmowanie zgłoszeń, przygotowywanie wycen przeglądów oraz napraw sprzętu, zarządzanie zakupami i usługami, koordynacja i nadzór realizacji zleceń oraz współpraca z serwisantami, pomoc techniczna i organizacyjna)
- prowadzenie dokumentacji serwisowej
- kontakt z Klientami Działu Serwisu
- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów oraz przygotowywanie korespondencji w Dziale Serwisu
- rozpatrywanie reklamacji
- bieżący kontakt z kontrahentami w kraju i za granicą
Miejsce pracy
- siedziba firmy AMED Biuro Techniczno-Handlowe: ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn k/ Warszawy
Wymagania
- wykształcenie preferowane wyższe techniczne
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość programów Microsoft Word, Excel, PowerPoint
- kreatywność, umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- zaangażowanie w pracę
- dyspozycyjność
- umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami
- prawo jazdy kat. B
- znajomość urządzeń do sterylizacji i dezynfekcji szpitalnej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- dużą samodzielność w pracy