- Praca stacjonarna w biurze w Łomiankach.
- Koordynowanie współpracy pomiędzy działami: sprzedaży, księgowości i magazynem.
- Zarządzanie procesem zamówień: od przyjęcia, poprzez fakturowanie, aż po koordynację wysyłek i kontrolę należności.
- Bezpośrednia obsługa klientów, doradztwo techniczne, przedstawianie ofert specjalnych.
- Utrzymywanie kontaktu z przedstawicielami handlowymi.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Samodzielność i inicjatywa.
- Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość Softlab ERP będzie dodatkowym atutem.
- Wiedza o branży wędkarskiej jest mile widziana.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Samodzielne i pełne wyzwań zadania.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Dodatkowe benefity: ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, zniżki na sprzęt wędkarski, telefon służbowy i laptop.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Abramis Sp. z o.o.
Mikado powstało z pasji do wędkarstwa. Stały rozwój zagwarantowała bezkompromisowość w działaniu, a otwartość na innowacje sprawiła, że od lat jesteśmy liderem wyznaczającym trendy na rynku wędkarskim.Stawiamy na nowoczesne rozwiązania i nawet na chwilę nie zwalniamy tempa! Współpracujemy z najlepszymi firmami, takimi jak Fuji, Toray czy Garmin, którego jesteśmy oficjalnym dystrybutorem.Duży nacisk kładziemy na profesjonalizm i wysokie kompetencje, ale nie zapominamy, że wędkarstwo to przede wszystkim emocje!