Urząd Dozoru Technicznego działa na rzecz bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń technicznych, które mogą stwarzać zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska. Certyfikujemy też systemy zarządzania, wyroby i osoby, posiadamy własne laboratorium badawcze i prowadzimy działalność szkoleniową. Jesteśmy największą polską jednostką notyfikowaną, świadczącą usługi oceny zgodności wyrobów z wymaganiami aż 12 unijnych dyrektyw Nowego Podejścia.
Obecnie do Wydziału Koordynacji Obsługi Interesanta w Biurze Rozwoju, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Nr Ref.: 286/DR/11/2011/29
Główne zadania:
- Koordynacja pracy osób odpowiedzialnych za obsługę klienta w Oddziałach UDT.
- Wdrażanie w Oddziałach UDT produktów, rozwiązań i standardów obsługi klienta.
- Prowadzenie szkoleń oraz monitorowanie wiedzy personelu odpowiedzialnego za obsługę klienta.
- Prowadzenie badań poziomu satysfakcji klienta.
- Merytoryczny nadzór nad wdrażaniem i funkcjonowaniem e-BOK UDT.
- Koordynowanie wielokanałowej komunikacji z klientem.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (kierunki: ekonomia, zarządzanie, administracja lub techniczne).
- Min. 3 lata doświadczenia w dziale administracyjno - finansowym lub w dziale bezpośredniej obsługi klienta.
- Umiejętność opracowywania i wdrażania procedur oraz standardów dotyczących obsługi klienta.
- Dobra znajomość j. angielskiego.
- Entuzjazm i energia do wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
- Odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Cykl szkoleń z zakresu nowoczesnej komunikacji i obsługi klienta oraz zarządzania projektami.
- Współuczestnictwo w tworzeniu strategii komunikacji z klientem i standardów obsługi klienta.
- Możliwość udziału w innowacyjnych projektach, np.: e-BOK, eUDT.
- Przyjazną atmosferę w pracy, otwartą na ludzi z pomysłami.
Poznaj
Urząd Dozoru Technicznego
Dlaczego warto?
Urząd Dozoru Technicznego to instytucja państwowa, w której od ponad 110 lat dbamy o BEZPIECZEŃSTWO. Działamy w całej Polsce i na świecie. Największe obszary naszej działalności to:
- Dozór - nasza podstawowa działalność. Inspektorzy dozoru technicznego weryfikują stan urządzeń technicznych, aby osoby obsługujące i użytkujące te urządzenia były bezpieczne.
- Akademia UDT – szkolenia i konferencje dla kadry zarządzającej, osób odpowiedzialnych za BHP i utrzymanie ruchu, specjalistów technicznych oraz projektantów, wytwórców i użytkowników urządzeń technicznych.
- UDT-CERT – jako jednostka certyfikująca i notyfikowana mamy uprawnienia do wydawania certyfikatów i oceny, czy poszczególne produkty spełniają ściśle określone standardy europejskie.
- Laboratorium – w naszych laboratoriach prowadzimy badania techniczne oraz wzorcowania (proces sprawdzania, czy urządzenia służące do pomiarów wskazują poprawne i dokładne wyniki).
Opinie pracowników
-
Sławomir Łyżwa
Kierownik działu urządzeń ciśnieniowych w biurze UDT w Kielcach
Kontakt z ludźmi oraz dostęp do nowości technicznych, to aspekty różnorodności pracy, która daje mi dużo satysfakcji. Jest to praca, która spełnia moje oczekiwania.
-
Marcin Wołejko
Ekspert urządzeń ciśnieniowych w Oddziale UDT w Gdańsku
Ogromny postęp techniczny wymaga od inżynieria ciągłego doskonalenia i kształcenia, na co UDT nie żałuje ani czasu ani pieniędzy. Praca w UDT to właściwie ciągły rozwój. Tutaj inżynier może się naprawdę spełniać.