poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- możliwość rozwoju w ramach pierwszej linii wsparcia zespołu reagowania na incydenty cyberbezpieczeństwa i monitorowania systemów IT z perspektywą awansu,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o równoważny czas pracy oraz umowę o pracę,
- Pracę wg elastycznego grafiku w 12h zmianach w trybie 24/7/365
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- masz min. średnie wykształcenie - preferowane wyższe z zakresu informatyki,
- wiesz, co to jest TCP/IP i protokoły sieciowe HTTP, SSH, SMTP, DNS,
- znasz zagrożenia sieciowe i systemy oraz technologie bezpieczeństwa,
- masz elementarną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa IT, tzn. systemów operacyjnych Windows, Unix, sieci, baz danych, stron WWW,
- czytasz dokumentację techniczną w języku angielskim,
- chcesz się rozwijać zawodowo w obszarze bezpieczeństwa IT,
- możesz pracować na zmiany, w trybie 24/7,
- umiesz analizować i rozwiązywać problemy,
- jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować z innymi,
- radzisz sobie ze stresem.
- doświadczenie na stanowisku pracy: Network Operation Center lub Security Operation Center,
- znajomość Zabbix lub innych systemów monitoringu.
- monitorowanie stanu cyberbezpieczeństwa Poczty Polskiej S.A.,
- monitorowanie dostępności sieci i systemów IT Poczty Polskiej,
- wykrywanie, klasyfikowanie i kategoryzowanie w systemach monitoringu zdarzeń zagrażających lub stwarzających zagrożenie cyberbezpieczeństwa Spółki,
- reagowanie na sklasyfikowane i skategoryzowane zdarzenia w systemach monitoringu i przekazywanie informacji właściwym administratorom i/lub podmiotom zewnętrznym,
- wykrywanie zdarzeń niepożądanych i zależności pomiędzy zdarzeniami w systemach monitoringu.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV.
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym