Firma budowlana specjalizująca się w generalnym wykonawstwie obiektów infrastrukturalnych oraz użyteczności publicznej poszukuje kandydatów na stanowisko:
- przygotowywanie analiz ekonomicznych oraz raportów zarządczych na potrzeby Zarządu, Rady Nadzorczej i kadry kierowniczej,
- bieżąca analiza danych oraz raportowanie zagadnień z zakresu informacji zarządczej Spółki, w tym w szczególności w zakresie przychodów, kosztów, rentowności oraz działalności operacyjnej poszczególnych jednostek organizacyjnych,
- branie udziału w procesie sporządzania wyceny kontraktów – w zakresie budżetowania,
współpraca w zakresie wdrażania nowych narzędzi usprawniających i doskonalących procesy raportowania zarządczego i systemów finansowych, - tworzenie i doskonalenie procedur oraz współtworzenie narzędzi wspierających procesy w obszarze kontrolingu,
- aktywny udział w procesie budżetowania,
- współpraca z kierownikami kontraktów i budżetowcami w zakresie bieżącej kontroli realizacji budżetów poszczególnych projektów,
- przygotowywanie analiz oraz raportów ad-hoc,
- współpraca z działem księgowości i innymi komórkami organizacyjnymi Spółki,
- aktywny udział w procesie wdrożenia systemu zarządzającego przedsiębiorstwem.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość, kontroling),
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- praktyczna znajomość systemów ERP,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, Power Point),
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- dyscyplina i bardzo dobra organizacja czasu pracy (dokładność, terminowość, sumienność
w wykonywaniu obowiązków), - mile widziana znajomość j. angielskiego,
- znajomość specyfiki branży budowlanej będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę stacjonarną w stałych godzinach w nowoczesnej siedzibie Spółki,
- możliwość rozwoju zawodowego (dofinansowanie do szkoleń),
- bezpłatny parking dla pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m. in. paczki świąteczne, karty sportowe, pakiety medyczne, bilety na wydarzenia kulturalne).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania lub na adres e-mail: rekrutacja@mostylodz.pl
Poznaj
Mosty Łódź S.A.
Tak. Nazywamy się Mosty Łódź S.A. Nie. Budujemy nie tylko mosty, choć na tym znamy się doskonale. Dziś otwieramy się na nowe wyzwania. Działamy w obszarze budownictwa infrastrukturalnego, kubaturowego i prywatnego. Wiemy jak ważna jest jakość i elastyczność, dlatego pracujemy z najlepszymi podwykonawcami, zatrudniamy wykwalifikowanych inżynierów, dysponujemy dobrej jakości sprzętem. Jesteśmy gotowi w krótkim czasie rozpocząć niemal każdą inwestycję… bo znamy się na tym co robimy. Mamy lata doświadczeń we współpracy z inwestorami publicznymi jak i prywatnymi. Dysponujemy zasobami, które pozwalają nam pracować w systemie zaprojektuj-wybuduj. Zatrudniamy ponad 350 osób w dwóch oddziałach - Łódź oraz Rzeszów. Spółka to także Pracownia Projektowa, Laboratorium oraz Zakład Głębokiego Fundamentowania. Podejmiemy z Tobą każde wyzwanie. Zapraszamy do współpracy.