Wiemy, co warto powiedzieć. W ofercie naszego call center znajdują się wszystkie kanały komunikacji, zarówno te tradycyjne, jak i te nowoczesne, w oczekiwany sposób odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość i nastawienie na realizację celów.
- przygotowanie i analiza danych na potrzeby kluczowych projektów
- prezentowanie danych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji
- budowanie schematów raportowych
- proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań wspomagających i optymalizujących działanie projektów
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka, raportowca, specjalisty w dziale controllingu
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego
- umiejętność prezentowania danych, budowania przejrzystych raportów
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunkach: ekonomia, ekonometria, statystyka, analityka lub pokrewne
- j. angielski na poziomie co najmniej komunikatywnym
- odpowiedzialność, komunikatywność, skrupulatność, rzetelność
- samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu
- gotowość i chęć ciągłego uczenia się i rozwoju
- umiejętność pracy zdalnej
- wsparcie merytoryczne na każdym polu współpracy
- współpracę w przyjaznym zespole
- możliwości rozwoju w strukturach organizacji
- benefity sportowe i zdrowotne
- możliwość pracy zdalnej
- pracę w miłej atmosferze i pyszną kawę!
- biuro w centrum miasta, wszystkim dojedziesz ;-)
Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY