Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds Kontrolingu
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-11-41298/PC
Dla naszego Klienta - prestiżowej organizacji z branży paliwowej, zajmującej czołowe miejsca w rankingach firm w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalisty ds Kontrolingu
Zakres obowiązków:
Specjalisty ds Kontrolingu
Zakres obowiązków:
- dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej (cyklicznej i ad-hoc), służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
- wspieranie poszczególnych działów w firmie w zakresie zagadnień finansowych
- przygotowywanie sprawozdań, w tym finansowych,
- monitoring kosztów operacyjnych - sprawdzanie poprawności księgowań,
- monitoring nakładów inwestycyjnych,
- sprawdzanie poprawności księgowań, zakładania rezerw,
- przygotowywanie cyklicznych zestawień nt. wykonania budżetów w ramach poszczególnych centrów kosztowych, analiza, przyczyn powstałych odchyleń, - przygotowywanie komentarzy do bieżących wyników finansowych,
- uczestniczenie w comiesięcznych pracach związanych z zamknięciem i rozliczaniem kosztów w systemie SAP oraz rozliczeniem roku,
- udział w pracach nad tworzeniem budżetu i prognoz/ planów średniookresowych,
- prognozowanie przepływów pieniężnych i płynności, monitorowanie i windykacja należności oraz kontrola nad zabezpieczeniem należności oraz monitorowanie płatności zobowiązań,
- kontrola ryzyka kontraktowego, zabezpieczeń i ekspozycji,
- współpraca z bankami w zakresie depozytów, kredytów, gwarancji i operacji rynku walutowego,
Requirements:
- około 5 lat doświadczenia w dziale kontrolingu,
- wykształcenie wyższe finansowe, ekonomiczne,
- wiedza w zakresie zarządzania finansami,
- zaawansowana znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w branży TSL - mile widziane,
- zaawansowana znajomość Excela, systemu SAP,
- znajomość systemu HYPERION - mile widziana,
- zdolność analitycznego, myślenia oraz - umiejętność rozwiązywania problemów,
- wnikliwość i dociekliwość, proaktywność i inicjatywa,
- dokładność, skrupulatność, sumienność i systematyczność.
Benefits:
- pełna wyzwań, stabilna i odpowiedzialna praca w renomowanej strukturze
- pakiet socjalny
- duży zakres samodzielności
- konkurencyjne wynagrodzenie
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".