• Udział w procesie budżetowania Spółki;
• Wycena i analiza rentowności poszczególnych projektów;
• Przygotowywanie raportów okresowych;
• Przygotowywanie analiz finansowych i operacyjnych;
• Opracowywanie analiz finansowo-ekonomicznych;
• Przygotowywanie statystyk, zestawień i analiz na potrzeby poszczególnych działów w Spółce.
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia);
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok);
• Doświadczenie w opracowywaniu analiz finansowych;
• Rozwinięte umiejętności analityczne oraz prezentacji danych;
• Umiejętności agregacji rozproszonych danych;
• Biegłej znajomości pakietu MS Office oraz obsługa baz danych (wymagana wiedza w zakresie obsługi MS Excel na poziomie zaawansowanym);
• Umiejętność pracy pod presją czasu;
• Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność efektywnej pracy w zespole.
• Pracę w przyjaznym i prężnie działającym zespole;
• Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę;
• Atrakcyjny pakiet socjalny;
• Szansę na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.