Naftoremont - Naftobudowa Sp. z o.o. – jedna ze Spółek Grupy Kapitałowej Polimex Mostostal, znana polska firma produkcyjno-budowlano–usługowa z bogatym portfelem referencji z całego świata. Sprawdzony partner, oferujący swoje usługi zarówno w kraju, jak i zagranicą. Spółka działająca we wszystkich gałęziach przemysłu świadcząc usługi remontowe, modernizacyjne i inwestycyjne dla przemysłu rafineryjnego, petrochemicznego, chemicznego, energetycznego i koksowniczego, dla hutnictwa, przemysłu cementowego i ochrony środowiska. Firma prowadząca inwestycje w formule GW jak również EPC oraz prace w branży mechanicznej, antykorozyjnej i izolacyjnej.
Aktualnie poszukujemy Kandydata/tki na stanowisko:
- dostarczanie informacji zarządczej w zakresie realizowanych projektów, opracowywanie cyklicznych raportów finansowych i kontrolingowych oraz prezentowanie wyników portfela projektów Dyrektora Operacyjnego,
- analiza efektywności i opłacalności realizowanych kontraktów oraz kosztów stałych Spółki,
- konsolidacja wyników portfela Dyrektora Operacyjnego oraz wspieranie go informacją zarządczą o wynikach,
- ścisła współpraca z Project Managerem, Inżynierem Projektu, w zakresie planowania harmonogramów rzeczowo-finansowych, zasobów, planów zakupowych oraz monitorowanie i raportowanie postępu założonych w projekcie działań,
- analiza budżetów projektów, w zakresie przychodów, kosztów i marży, we współpracy z kierownictwem projektów,
- monitorowanie comiesięcznego procesu wyceny projektów Dyrektora Operacyjnego oraz analiza sporządzanych prognoz kontraktów. Dostarczanie kompletu wycenionych kontraktów do konsolidacji do przełożonego,
- kontrolowanie realizacji kosztów projektów, analiza odchyleń i wyjaśnianie ich przyczyn,
- weryfikacja i kontrola zakresów rzeczowych, zakupowych i finansowych projektów,
- analiza i utrzymywanie dokumentacji, umów dotyczących realizacji projektu i określanie ryzyk, wiążących się z realizacją umowy,
- monitorowanie należności ze sprzedaży oraz sporządzanie przepływów finansowych (cash flow) dla projektów,
- sporządzanie rekomendacji oraz opiniowanie odnośnie prezentowanych wyników projektów (propozycje optymalizacji w zakresie ponoszonych kosztów oraz efektywności operacyjnej),
- monitorowanie przygotowywanych ofert dla pozyskiwanych kontraktów pod względem ich opłacalności i efektywności kosztowej.
- Wykształcenia wyższego ekonomicznego,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- znajomości systemu SAP ERP,
- 2-letniego doświadczenia w pracy w obszarze kontrolingu.
- umowę o pracę na zastępstwo (ok 1,5 – 2 lat) w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne narzędzia do pracy,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę,
- ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- finansowanie i dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenie grupowego,
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej LuxMed dla Ciebie i członków Twojej rodziny, karty MultiSport oraz letniego wypoczynku.