Grupa Kapitałowa Polimex Mostostal to wiodąca polska grupa kapitałowa, w skład której wchodzą spółki koncentrujące swoją działalność na perspektywicznych segmentach rynku, jakimi są m.in.: energetyka, petrochemia, przemysł, produkcja. Organizacja budująca pozycję lidera na rynku oraz zaufanego partnera w działalności inżynieryjno – usługowej.
Obecnie do Naftoremont-Naftobudowa Sp. z o. o. poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. kontrolingu i raportowania
Miejsce pracy: Jedlicze
ZAKRES ZADAŃ
- Dostarczanie informacji zarządczej w zakresie realizowanych projektów, opracowywanie cyklicznych raportów finansowych i kontrolingowych oraz prezentowanie wyników portfela projektów Dyrektora Operacyjnego.
- Analiza efektywności i opłacalności realizowanych kontraktów oraz kosztów stałych Spółki.
- Konsolidacja wyników portfela Dyrektora Operacyjnego oraz wspieranie go informacją zarządczą o wynikach.
- Ścisła współpraca z Project Managerem, Inżynierem Projektu, w zakresie planowania harmonogramów rzeczowo-finansowych, zasobów, planów zakupowych oraz monitorowanie i raportowanie postępu założonych w projekcie działań.
- Analiza budżetów projektów, w zakresie przychodów, kosztów i marży, we współpracy z kierownictwem projektów.
- Monitorowanie comiesięcznego procesu wyceny projektów Dyrektora Operacyjnego oraz analiza sporządzanych prognoz kontraktów. Dostarczanie kompletu wycenionych kontraktów do konsolidacji do przełożonego.
- Kontrolowanie realizacji kosztów projektów, analiza odchyleń i wyjaśnianie ich przyczyn.
- Weryfikacja i kontrola zakresów rzeczowych, zakupowych i finansowych projektów.
- Analiza i utrzymywanie dokumentacji, umów dotyczących realizacji projektu i określanie ryzyk, wiążących się z realizacją umowy.
- Monitorowanie należności ze sprzedaży oraz sporządzanie przepływów finansowych (cash flow) dla projektów.
- Sporządzanie rekomendacji oraz opiniowanie odnośnie prezentowanych wyników projektów (propozycje optymalizacji w zakresie ponoszonych kosztów oraz efektywności operacyjnej).
- Monitorowanie przygotowywanych ofert dla pozyskiwanych kontraktów pod względem ich opłacalności i efektywności kosztowej.
OCZEKUJEMY
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
- Dobrej znajomość języka angielskiego.
- Znajomość systemu SAP ERP.
- 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kontrolingu.
ZAPEWNIAMY
- Umowę o pracę na zastępstwo (ok 1,5 – 2 lat) w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne warunki finansowe, premie i nagrody roczne.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną LuxMed dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku).